VIDEÓ: ÖSSZEFOGLALÓ A BARCELONA–REAL MADRID MÉRKŐZÉSRŐL (3-3)
VIDEÓ: ÖSSZEFOGLALÓ A BARCELONA–REAL MADRID MÉRKŐZÉSRŐL (3-3)
A csatorna adatai szerint az átlagos nézőszám 7 251 000 volt, ami 44,8 százalékos részesedést (share) jelent Spanyolországban.
Ezzel természetesen a La Sexta volt a legnézettebb csatorna, több mint 28 ponttal előzte meg a Telecincót.
A La Sexta minden célcsoportban és minden körzetben a legnagyobb érdeklődést mondhatta magáénak. Különösen hangsúlyozottan magas volt az el Clasico nézettségének aránya Madriaban (53,3 százalék), Katzalóniában (45,5), Andalúziában (45,4) és Valencia tartományban (42,7).
Piacvezető volt az adó a Televisión Digital Terrestre (TDT) digitális szolgáltató hálózatában (73,3 százalék), a Digital+ által elárt háztartásokban (79,5), a kábelszolgáltatók jó részénél (56,7). Az „analóg” területeken 36,4 százalékot ért el a a mérkőzés.
Az úgynevezett „aranyperc” 23:46 perckor jött el: azokat a pillanatokat, amikor egy ismeretlen szurkoló berohant a pályára, majd a biztonsági emberek eltávolították onnan, 8 545 000 néző látta (54,6 százalék).