A holland Vamo sütőipari cég országos kampánynyitót tartott, melyen bemutatták új terméküket, a focipót, és a hozzá fűződő akciót – adta hírül a pekforum.hu szakportál.
Az 50%-os mix világos bélzetű 300 grammos cipó felületén kukorica granulátumba nyomott foci „varratok" alakulnak ki egy speciális pecsétnek köszönhetően. Henk Huizinga, a 48 éves múltra visszatekintő cég tulajdonosa a bemutatón elmondta, hogy a termék fejlesztésekor elsősorban a sportolók igényeire voltak tekintettel. A cipó ásványi anyagokkal és inkapszulált vitaminokkal van dúsítva, valamint fehér élelmi rostokat, tökmagot tartalmaz.
A cég a felhasznált alapanyag árának két százalékát folyamatosan az amatőr labdarúgás támogatására fordítja.
A termékhez fűződő reklámkampány lényege, hogy azok a vásárlók, akik összegyűjtik és beküldik tíz focipó címkéjét, sorsoláson vesznek részt, amelynek nyertese Hollandiába utazhat, ahol Eindhovenben a PSV játékosától, Dzsudzsák Balázstól veheti át a játék „fődíját", egy holland facipőt.
A címkegyűjtő játék szlogenje így szól: „Dzsudzsáktól veheted át Hollandiában a facipőt, ha rendszeresen vásárolod a focipót."