Egyelőre nem sikerült kiderítenünk, hogy a napszemüveg valóban az-e, amelyet Arnold Schwarzenegger viselt a Terminátor 2-ben, de az biztos, hogy inkább kártyáznánk Dudival egy asztalnál, mint hogy egy sötét sikátorban fussunk össze vele.
A Nyugat-Európában és Lengyelországban is roppant sikeres, s az angliai alapítása óta eltelt négy év alatt másfél millió felhasználót gyűjtő BetClic keresve sem találhatott volna jobb magyarországi arcot magának – Dudi ugyanis szenvedélyes fogadó.
„Ha valaki nekem azt mondja, hogy egy labda háromszor pattan le, akkor én arra akarok fogadni, hogy négyszer" – meséli, majd arról anekdotázik, hogyan csúszott le egyszer Olaszországban egy több mint hárommillió dolláros totónyereményről.
A lexikális tudású tippelő
„Kilenc első osztályú meccs eredményét eltaláltam, de a többi kevésbé ismert csapat volt. Ezekre köthettem volna hét dollárért többesélyes fogadásokat, ám nem tettem" – osztja meg velünk a traumát.
Dudit azért nem kell sajnálni: a 70-es években barátjával játszva háromszor is volt négyese a lottón. Csapó Gábor a BetClic-en is kiélheti játékszenvedélyét, mivel a totó tipposzlopok és az 57 sportágra kiterjedő fogadások sokaságából válogathat, ráadásul azt mondhatja: ő hivatalból játszik.
Nagykövetként azonban nemcsak magára gondol: az új sportfogadókat 6000 Ft-os ingyen fogadással várja a BetClic-en.
A játék maradjon játék
A tévéképernyőn is gyakran feltűnő Dudi ugyanakkor – komolyra fordítva a szót – arról is beszélt: bár a szívével fogad, azért odafigyel, hogy a játék játék maradjon. Annak ellenére, hogy szórakoztató portál, a BetClic komolyan veszi a felelősség kérdését, és több intézkedéssel is igyekszik elkerülni, hogy segítségre szoruló játékfüggők szórják nála a pénzt.
„Fiatalkoromban én is többet kockáztattam a pókeren, mint megengedhettem volna. Szerencsére időben észbe kaptam, és nem égettem meg magam" – inti a nagykövet azokat, akik megélhetési forrásként tekintenek a sportfogadásra és kártyajátékra, és akik képesek mindent kockára tenni, ha veszítenek.
„Kevesebb katt, több szórakozás"
Dudinak az új oldalban az is tetszik, hogy az könnyen áttekinthető és felhasználóbarát. A játékos mindig láthatja az egyenlegét, és egy-két kattintással a fogadási eredményeit is. „Kevesebb katt és több szórakozás... Dudinak a BetClic a tuti" – fogalmazza meg a szlogent.
A BetClic logójával sok magyar szurkoló szeptember 29-én találkozhatott először, amikor meglátták azt a Lokival szemben kiálló Lyon játékosainak mezén.
A cég a patinás Juventusszal is együttműködési szerződést kötött, és a kelet-európai terjeszkedés jeleként az egyik legjobb lengyel együttes, a Lech Poznan is a BetClic-istálló tagja.
Ki tudja, egyszer talán Dudi közreműködésével magyar csapat is lehet a partnerei között... (X)