Hogyan értékeli a versenyt? Hogyan értékeli a versenyt?
Izgalmas volt, az elejétől végéig többesélyes. A négy döntős közül bárki nyerhetett volna. Nekem megint nem volt szerencsém a hazai versenyen, bár nagy csatában két tizedmásodperccel alulmaradni, szerintem nem rossz eredmény. Az utolsó két futamomban ráadásul melegedett a motorom, százzal leesett a fordulatszám, ami nem túl jó. Most már kezd a mumusom lenni a hazai verseny, az utóbbi három alkalommal nem álltam dobogóra itthon.
Volt valamilyen specialitása a pályának?
Nem volt túl trükkös, ami az erősebb gépeknek kedvezett. Ha technikásabb lett volna, talán az én gyengébb Edge-emmel is lehetett volna előnyt kovácsolni a szűkebb fordulókban. De hát ilyen pályákra is szükség van a sorozatban.
Csalódott volt, amikor a döntőbe jutásért magasan vett egy kaput, ami miatt három másodperces büntetéssel sújtották?
Amíg nem lézerrel mérik ezeket a magas vagy alacsony repüléseket, addig benne van a tévedés lehetősége. A bírók így látták, én bentről másképp éreztem. De ez lényegtelen.
Nehézséget jelentett, hogy a Dunához ennyire közel, konkrétan két-három méterre kellett repülni a Lánchíd alatt?
A Duna közelsége nem befolyásol, a kapukhoz viszonyítunk.
Az egyik futamában a célba érkezésnél úgy tűnt, leért a gépe alja.
Szándékosan repültem alacsonyan, mert amikor lefelé süllyed a gép, még gyorsul egy kicsit, és én mindent megtettem a tizedmásodpercekért, amit csak tudtam.
Jelentett extra nyomást, hogy hazai közönség előtt repült?
A hazai pálya előnye semmit sem jelent: úgy is mondhatnánk, itthon voltam idegenben, hiszen a pályarajzot ugyanakkor láttam először, amikor a többiek.