A címvédő növelte előnyét

T. A.T. A.
Vágólapra másolva!
2005.04.09. 23:33
Címkék
Sebastien Loeb taktikusan és nem utolsósorban gyorsan autózva (a tegnapi nyolcból négy gyorsasági szakaszt megnyerve) tovább növelte előnyét az összetettben az új-zélandi viadal második napján. A világbajnoki címvédő a záró nap előtt már majdnem egy perccel vezet vetélytársai előtt, ami azt jelenti, hogy ha a Citroen kibírja (és miért ne bírná ki?), akkor senki sem veheti el tőle a tíz pontot.
Sebastien Loeb már majdnem egyperces elônnyel vezet az abszolútban
Sebastien Loeb már majdnem egyperces elônnyel vezet az abszolútban
Sebastien Loeb már majdnem egyperces elônnyel vezet az abszolútban
Sebastien Loeb már majdnem egyperces elônnyel vezet az abszolútban
Sebastien Loeb már majdnem egyperces elônnyel vezet az abszolútban
Sebastien Loeb már majdnem egyperces elônnyel vezet az abszolútban

A második helyezett kilétére azonban nehéz lenne tippelni, mivel az ezüstért Marcus Grönholm és Petter Solberg "gyilkolja egymást". A két korábbi világbajnok közül hol az egyik, hol a másik van előrébb, de mindig tíz másodpercen belül maradnak egymáshoz képest. Ez egyben azt is jelenti, hogy a pénteki harmadik Francois Duval egy helyet hátrébb csúszott, de nem bánja olyan nagyon, hiszen neki egy célja van ezen a viadalon: megszerezni idei első pontjait a pilóták versenyében.

Az első napon még gumigondokkal küszködő Toni Gardemeister és a Peugeot-val még mindig csak ismerkedő Markko Märtin is jött egy helyet előrébb, igaz, ehhez az is kellett, hogy a Subaru ausztrál reménysége, Chris Atkinson visszacsússzon a hetedik pozícióba. A fiatal pilóta most nem hívta fel magára a figyelmet szakaszgyőzelmekkel, de folyamatosan gyűjti a tapasztalatokat és folyamatosan gyorsul. Érdekesség ezzel a "bollyal" kapcsolatban, hogy az új összetételű gumikat használó Gardemeister az egy nappal korábbi hullámzó teljesítménye után tegnap már kiegyensúlyozott volt: minden szakaszon benne volt az első hatban, de sohasem volt jobb negyediknél. Az utolsó pontszerző helyet a Mitsubishi pilótája, Gianluigi Galli vette át, aki igyekszik bizonyítani az utóbbi időben eléggé hullámzó teljesítményt nyújtó Mitsubishi versenyképességét.

Új-Zéland-rali, a vb 4. futama, Auckland
Abszolút sorrend 16 gyorsasági szakasz után: 1. Sebastien Loeb, Daniel Elena (francia, Citroen Xsara WRC) 2:33:36.4, 2. Grönholm, Räutiäinen (finn, Peugeot 307 WRC) 51.9 másodperc hátrány, 3. Solberg, Mills (norvég, brit, Subaru Impreza WRC) 58.7 mp h., 4. Duval, Prevot (belga, Citroen Xsara WRC) 1:20.0 perc h., 5. Gardemeister, Honkanen (finn, Ford Focus WRC) 2:22.0 p h., 6. Märtin, Park (észt, brit, Peugeot 307 WRC) 2:31.9 p h., 7. Atkinson Macneall (ausztrál, Subaru Impreza WRC) 2:58.8 p h., 8. Galli, D’Amore (olasz, Mitsubishi Lancer WRC) 4:32.4 p h.
Tv: Eurosport, 8.45, 24.00 (felvételről)

Szavazás

Ki lesz a 2005-ös rali-vb győztese?

Legfrissebb hírek

Népsport: Taróczy és Günthardt Wimbledonban is a csúcson

Népsport
25 perce

Csoma Kristóf: Kapusként sokat jelent, ha kiismered az ellenfelek lövőit

Vízilabda
43 perce

Öttusa: Guzi Blanka bronzérmes az alexandriai világkupadöntőn, Halil ismét győzött

Egyéb egyéni
1 órája

F1 75: tragikus idény legnehezebb versenyén brillírozott Jackie Stewart

F1
1 órája

Juhos Norbert: Kapu Tibor űrutazása történelmi mérföldkő

Képes Sport
1 órája

A Paks válogatott játékosa sérülés miatt lemarad az El-selejtező első köréről

Labdarúgó NB I
1 órája

„Ritkán voltam ennyire dühös a félidőben” – Vincent Kompany Musiala sérülése után

Klub-vb
1 órája

Gyémánt Liga: Kipyegon tovább javította az 1500 méter világcsúcsát

Atlétika
2 órája
Ezek is érdekelhetik