A Baharija és Abu Mingar közötti út többnyire homokos volt, de még nem érték el a versenyzők a félelmetes hírű katedrális dűnéket, az útvonal gyors homokos utakon, homokhullámokon vezetett keresztül, és persze át kellett hajtaniuk a pilótáknak néhány fesh-feshen (rendkívül puha, süppedős homok). A magyarok közül a Palik László, Darázsi Gábor kettős sikerrel vette az akadályt - elkerülték a komolyabb műszaki problémák, a szervizcsapat megoldotta a beállítással kapcsolatos előző napi problémákat is. Összesen annyi gondjuk volt Palikéknak, hogy a jobb hátsó kerékfújó tönkrement, emiatt a pilóta végig nem tudta, hogy mekkora nyomás van abban a gumiban. A köveken vigyázott rá, a homokon meg megpróbálta a másik oldalt terhelni. Összességében Palik elégedett lehet, hiszen a nyolcadik helyen áll az összetettben, ami egy ilyen erős nemzetközi mezőnyben bizony dicséretes.
Palik Lászlóék Nissanja jól bírja a kiképzést a sivatagi terepen
Kis Sándor és Czeglédi Péter ezzel szemben nehéz napon van túl. A Nissan legénysége jó tempóban kezdte a szakaszt, ám a második ellenőrző pont után a pilóta valami furcsa szagot érzett - leégett a generátor. Ezek után nem volt más lehetőség: Kisék a cél előtt negyven kilométerrel kénytelenek voltak másfél órát várni a csapat versenykamionjára, amelynek legénysége megoldotta a problémájukat. A hátrányuk így már tetemes, de Kisék nem adják fel, főleg, hogy még öt nap van hátra a sivatagi száguldásból. Az autó pedig (amikor éppen nincs vele gond), egyre jobb.
Fáraó-rali, nemzetközi verseny 2. nap, Baharija-Abu Mingar. Az állás a 2. nap után. Autósok: 1. Henrard, Garcin (belga, Buggy) 6:10:59, 2. Lavieille, Igoa (francia, Ford Pro Truck) 20:58 p h., 3. Guinot, Kroiss (francia, VW Touareg) 22:13 p h., …8. Palik, Darázsi (magyar, Nissan Pick-Up) 1:38:12 óra h., …20. Kis, Czeglédi (magyar, Nissan Pick-Up) 3:16:09 ó h. Motorosok: 1. Meoni (olasz, KTM) 6:27:37, 2. Despres (francia, KTM) 35 mp h., 3. Coma (spanyol, KTM) 5:38 p h. ---- H ---- H