Földkerülő vitorlázónk, Fa Nándor és csapata 13 nap 1 óra 20 perc és 15 másodperc alatt teljesítette az Atlanti-óceánt átszelő (Atlantic Rally for Cruisers), körülbelül 2700 tengeri mérföldes versenyt, amely Las Palmastól Santa Luciáig tartott. A magyar hajó (közép-európai idő szerint) szombat délután három órakor ért a Rodney Bayben lévő célba. A mieinknél csupán két Volvo 60-as hajó bizonyult gyorsabbnak, a már pénteken befutó Spirit, valamint a Vernom.
A djuice (más néven Extra Dry) egyébként végig a 235 vitorlást számláló mezőny élbolyában haladt, s a viadalra összeverbuvált legénység egyaránt kiállta a próbát a szélcsendes és a viharos időszakokban. Na persze nincs ezen mit csodálkozni, hiszen a nemzetközi szinten is rutinosnak számító Fa Nándor, valamint a hajótulajdonos Láng Róbert mellett csupa ismert és tapasztalt vitorlázó került a fedélzetre, így például a 20-szoros magyar bajnok, Eb-bronzérmes Fináczy György, az 1996-os Hongkong Challenge-győztes csapattag Fürstner József és Weöres Szabolcs, az olimpiai résztvevő, háromszoros Kékszalag-győztes Goszleth Marcell, a junior Európa-bajnok, 11-szeres magyar bajnok Hajdu Balázs, a nyolcszoros magyar bajnok Rauschenberger Miklós, a hétszeres magyar bajnok Scholtz Imre, illetve a verseny "krónikása”, Fehér Sándor operatőr.A 11 nap 23 órás rekordot végül tehát nem sikerült megdöntenie a csapatnak – az összetett győztes Spirit is elmaradt a legjobb időtől egy órával –, ám kalandban így sem volt hiány, még az utolsó időszakban is akadt izgulnivaló. Hetven tengeri mérfölddel a célba érés előtt ugyanis elszakadt a djuice spinakkere. A két hét alatt összeszokott gárda azonban gyorsan megoldotta a problémát, és szinte változatlan sebességgel haladt tovább, begyűjtve ezzel a bronzérmet.