Némethnek nem sikerült

Vágólapra másolva!
2003.06.01. 21:06
Címkék
A végletek versenye volt az Olasz Nagydíj. Voltak olyanok, akiknek minden összejött, másoknak semmi sem sikerült. A nyertesek között a legboldogabb Stefan Everts volt: a belga legenda a 125-ben és a MotocrossGP-ben is fölényesen diadalmaskodott, aminek köszönhetően újabb rekordokat döntött.
Stefan Everts a 125-ös és a MotocrossGP géposztályban is gyôzött az Olasz Nagydíjon
Stefan Everts a 125-ös és a MotocrossGP géposztályban is gyôzött az Olasz Nagydíjon
Stefan Everts a 125-ös és a MotocrossGP géposztályban is gyôzött az Olasz Nagydíjon
Stefan Everts a 125-ös és a MotocrossGP géposztályban is gyôzött az Olasz Nagydíjon
Stefan Everts a 125-ös és a MotocrossGP géposztályban is gyôzött az Olasz Nagydíjon
Stefan Everts a 125-ös és a MotocrossGP géposztályban is gyôzött az Olasz Nagydíjon
A hatszoros világbajnok az első, aki ugyanazon a nagydíjon két kategóriában is győzni tudott, ráadásul mind a 125-ben, mind a MotocrossGP-ben győzelemre vitt egy négyütemű motort. Everts mellett Joel Smets és Roman Jelen is elégedett lehetett: Smets már a negyedik érmét gyűjtötte be a MotocrossGP-ben, és továbbra is veretlen a 650-ben, Jelen pedig pályafutása első érmének örülhetett.
És akkor lássuk, kik szomorkodtak Montevarchiban. Az egyik Mickael Pichon volt, akinek megszakadt a 12 futam óta tartó győzelmi sorozata, ráadásul még éremhez sem jutott. Honfitársunk, Németh Kornél sem ilyen debütálásról álmodott a MotocrossGP-ben. Főleg azután, hogy a szombati edzésen a 10. helyen végzett.

Olasz Nagydíj, a motokrossz-vb 4. futama, Montevarchi

125 kcm: 1. Everts (belga, Yamaha), 2. Ramon (belga, KTM), 3. Maschio (francia, Kawasaki). 650 kcm: 1. Smets (belga, KTM), 2. Garcia Vico (spanyol, KTM), 3. Jelen (szlovén, Honda). MotocrossGP: 1. Everts, 2. Smets, 3. Federici (olasz, Yamaha), …25. Németh Kornél (magyar, KTM)
"A délelőtti bemelegítésen még tizenegyedik voltam, a versenyen viszont hamar gondjaim támadtak. Rosszul rajtoltam, ráadásul egy tömegbukást is ki kellett kerülnöm, ezért a huszonnyolcadik helyről vettem üldözőbe a többieket. Egy öt-hat tagú bolyhoz csatlakoztam, amelytől nem tudtam elszakadni. Egyrészt a pálya keskeny és csúszós volt, másrészt nem tudtam újítani. Felvettem a boly ritmusát, így csak néhány helyet tudtam előrejönni. Ez a kudarc rádöbbentett arra, hogy rengeteget kell még edzenem ahhoz, hogy előrébb tudjak végezni” – szomorkodott Németh, aki szerényen nem beszélt aról, hogy a mezőnyben az övé volt a leggyengébb motor.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik