Kézizálog Rt.-kupa, a tereprali OB 6. (utolsó) futama
Abszolút végeredmény: 1. Gál István, Oroszlán Tibor (4x4 Off Road Club, G. Baba Proto) 4:06:15, 2. Liszi, Tóth D. (4x4 Off Road Club, Mitsubishi Pajero) 17:59 perc hátrány, 3. Murczin, Garamvölgyi (3.D. Racing ASE, Mitsubishi Pajero) 34:34 p h., 4. Kristóf, Andó (Premier Motorsport, Hyundai Galoper) 42:32 p h., 5. Varga, Pocseg (Cross Country Club, Audi-Range Rover) 45:12 p h., 6. Palik, Darázsi (RTL Motorsport Klub, Toyota LandCruiser) 1:01:13 ó h.
Kézizálog Rt.-kupa, a tereprali OB 6. (utolsó) futama
Abszolút végeredmény: 1. Gál István, Oroszlán Tibor (4x4 Off Road Club, G. Baba Proto) 4:06:15, 2. Liszi, Tóth D. (4x4 Off Road Club, Mitsubishi Pajero) 17:59 perc hátrány, 3. Murczin, Garamvölgyi (3.D. Racing ASE, Mitsubishi Pajero) 34:34 p h., 4. Kristóf, Andó (Premier Motorsport, Hyundai Galoper) 42:32 p h., 5. Varga, Pocseg (Cross Country Club, Audi-Range Rover) 45:12 p h., 6. Palik, Darázsi (RTL Motorsport Klub, Toyota LandCruiser) 1:01:13 ó h.
Nos, végre úgy tűnik, hogy összeállt a gép. A saját építésű, csővázas Protón rengeteg változtatást hajtott végre az autóépítőként is elhíresült Gál "Baba”. A zseniális pilóta próbálta a Dakaron szerzett tapasztalatait hasznosítani, de a fejlesztések nem úgy haladtak, ahogy azt ő elképzelte. Mostanra azonban úgy tűnik, beérett a munka gyümölcse, és Gál jövőre talán már újra a bajnoki címért küzd.
A bajnoki címért, amelyet az idén Benyó Miklós és Maurer Péter szerzett meg. A páros, amely elrajtolt ugyan az idényzárón, de motorhiba miatt a verseny feladására kényszerült.
A duplaszorzós viadalon az élcsoport sorrendje nem változott a szombati álláshoz képest: a második helyen maradt Liszi László és a külföldi elfoglaltsága miatt távolmaradó Rack Györgyöt helyettesítő Tóth Dénes. A Benyó csapattársaként a jubileumi Dakar-ralira készülő Liszi dicsérte az autóját, de már előre tekint, és a sivatagi show lebeg a szeme előtt. Reméli, hogy néhány héten belül elkezdheti a tesztelést az új Hyundai volánja mögött.
S ha már a dakarosoknál tartunk, meg kell említeni, hogy remek teljesítményt nyújtott a Palik László, Darázsi Zsolt kettős, amely az idei legjobb eredményét produkálva az abszolút hatodik és a kategória harmadik helyen végzett. Palikéknak a világon semmi gondjuk sem volt a Toyotával, amely számára úgy tűnik, hogy nemcsak a homok, a sár sem jelenthet akadályt. Az ismert tévékommentátor egyébként ezen az egy versenyen több pontot szerzett (szám szerint 12-t), mint egész évben összesen.
Visszatérve azonban a dobogósokra. A pódium harmadik fokára ezen a versenyen Murczin Zsolt állhatott, aki a 80 kilométeres szelektív szakaszon érdekes csatát vívott Hudy Károllyal.
Először Hudy érte utol őt, féktávon nekicsúszott, és a fák közé taszította, utóbb pedig Murczin érkezett meg riválisa mögé és fizette vissza a kölcsönt. Egyik koccanás sem volt szándékos, viszont az elsőnél Hudyék hűtője megsérült, elfolyt a hűtővíz, és ezért a páros a verseny feladására kényszerült. A bronz tehát Murczin nyakába került, aki körülbelül nyolc perccel előzte meg az idénybeli legjobb teljesítményét nyújtó Kristóf Mártont.