A brit Autosport magazin értesülései szerint a Ford azt tervezi, hogy saját néven visszatér a Formula–1-be, és a Jordan-istálló partnereként megküzd saját leányvállalata, a Jaguar ellen is. A Kék Ovál vezetői állítólag még a Magyar Nagydíj előtt bejelentik, hogy a következő idénytől Ford-Jordan csapatnéven indulnak a következő szezonban.A detroiti cég felmérte, hogy a Jordan partnereként sokkal kisebb költség mellett eredményesebb tud lenni, mint a Jaguar működtetésével. A sárga autókon így jövőre nagy Ford-embléma díszelegne, és Cosworth-motorok dübörögnének a kasztniban. Bár a Jordan Hondával kötött szerződése 2003-ig szól, a japánok egyértelmű célja, hogy a távolabbi jövőben kizárólag a BAR-ra összpontosítsanak.Mark Webber, a Minardi ausztrál pilótája Ausztráliában tölti szabadságát, ám szakított időt arra, hogy Sydneyben sajtótájékoztatót tartson. A szakemberek által az idény végén visszavonuló Eddie Irvine utódjának tippelt Webber elmondta, még több mint egy hónapig biztosan nem dől el, hol folytatja jövőre a pályafutását. "Legalább három csapat látna szívesen, de egyelőre csak az biztos, hogy jelenleg a Minardié vagyok. Kellemes problémával kell megbirkóznunk, választanunk kell a kérők közül. A Minardi hozott be a Formula–1-be, még nem tudom, hogy itt maradok, vagy távozom. Körülbelül hat-hét hétnek kell eltelnie ahhoz, hogy kiderüljön, hogyan döntöttünk” – fogalmazott Webber.Az ausztrálnak várhatóan még az idén új csapattársa lesz a Minardinál, a malajziai Alex Yoongtól ugyanis még a szezon közben megválik Paul Stoddart csapatvezető. Az állásra Fernando Alonso és Sebastien Bourdais mellett az excartos Brian Herta is pályázik (Jos Verstappen visszautasította Stoddart hívását), a jelenleg az American Le Mans Series sportautó-sorozatban versenyző pilóta az idény utolsó három versenyén akar indulni. Herta már többször pályázott tesztpilótai állásra is, minden vágya, hogy a Formula–1-ben versenyezzen. A sofőr a jövő héten részt vesz a Minardi Égzengés a parkban (Thunder in the Park) című show-jának második felvonásán az angliai Donington Parkban, ahol egy- és kétüléses Minardit is vezetni fog.Ha Hertának megvalósul a terve, szerepelhet az indianapolisi Egyesült Államok Nagydíján, azaz 1983 óta (akkor Danny Sullivan autózott Detroitban és Long Beachen) ő lehet az első amerikai, aki a hazájában áll rajthoz F1-es viadalon. A száguldó cirkuszban legutóbb Michael Andretti képviselte az Egyesült Államok színeit, még 1993-ban.A Toyota is a tengerentúlon nézett körül, az idei F1-es újonc istálló a Cart-világsorozat jelenlegi listavezetőjét, a Toyota-motorral versenyző Cristiano da Mattát szemelte ki. A brazil az idén már tesztelte a piros-fehér F1-es gépet, és bár szerződése 2003-ra is köti a Newman/Haas-istállóhoz, nem elképzelhetetlen, hogy Ove Andersson kivásárolja őt a csapatból.