„Az utolsó pillanatig nem tudtam elengedni ezt a futamot, még pénteken is lehetséges támogatókkal tárgyaltam. Ilyen gyorsan képtelenség betömni ezt a kátyút, nincs mese, át kell lépnünk... Beszéltem Zolival, a csapattal, a tönkrement alkatrészek felújítása időben megint nagyon feszes lenne, de főleg őrült drága. Már a részszámlák is sokkolóak, kicsit erős, ami most a nyakunkba szakadt. Aztán ez a kötelező felújítás végleg betette a kaput. Nem akarom kockáztatni a magyar futamot, a szurkolóinknak elérhető nagydíjakat, és ezek Afrika után következnek csak" – vélekedett Wéber Gábor.
„Vegyes emlékeim vannak a marrákesi pályáról. A balesetem a Q1-ben, és a balul sikerült állórajt a 2. futamon beárnyékolta a 2010-es hétvégét számomra, annak ellenére, hogy az első futamon a 7. helyen végeztem, a tempóm pedig elég lehetett volna az első sorhoz az időmérőn. A pálya vonalvezetése önmagában nem jelent nagy kihívást, viszont a nagyon magas kerékvetőkkel ellátott lassítókon elég egy apró hiba, és azonnal komoly sérülések keletkezhetnek az autón. A bőven 230 km/h feletti sebességek, a falak közelsége és a kifutási lehetőségek hiánya itt minden évben hatalmas baleseteket eredményezett. Mivel az eddigi tapasztalatok alapján a marrákesi pálya nem kedvez a BMW-nek, így a célom a hétvégén a tisztes helytállás és pontgyűjtés a privát értékelésben. Nem mellékes szempont az autó egyben tartása vasárnap estig, ugyanis egy komoly törés vélhetően befolyásolná a szlovák és a hazai lehetőségeinket, ha azonban úgy adódik a dobogóra, akkor támadni fogok" – tekintett a futam elé Michelisz Norbert.