Joe Hart – Audi R8
A 24 éves kapus karrierje biztatóan indult, de két évvel ezelőtt úgy tűnt, soha nem lesz nevelőklubja első számú kapusa, hiába teljesít remekül az angol korosztályos válogatottakban (az U21-esben még gólt is szerzett). Aztán a City kölcsön adta a Birminghamnek, ahol Hart valósággal parádézott, egészen a válogatott kezdőjéig védve magát. Tavaly vissza is hívta a Man. City, és azóta ő a főnök a kapuban. Ehhez a poszthoz pedig jól illik az Audi csúcsgépe: feltesszük, hogy az 5.2 literes, 518 lóerős V10-essel szerelt változatot használja, amely 3,9 mp alatt gyorsul 100-ra, a végsebessége pedig 317 km/h.
Pablo Zabaleta – Range Rover Sport
A szurkolók egyik kedvence 2008-ban az Espanyoltól került a klubhoz, miután visszautasította a Juventus ajánlatát – ekkor a City még nem volt ugyanaz a csapat, mint ma: Manszúr sejk egy hónappal az argentin után érkezett. A védőként és középpályásként is bevethető Zabaleta stabil pont a keretben, lehet rá építeni, amit az is alátámaszt, hogy idén nyáron a Roma ajánlatát is elutasíttta. Pablo csak egyszer került konfliktusba a klubbal: 2011-ben se szó, se beszéd haza utazott, amikor megtudta, hogy apukáját egy súlyos motorbaleset után az egyik Buenos Aires-i kórház intenzív osztályán ápolják. Hosszú ideje együtt él barátnőjével, Christel Castanóval, aki a kezdeti utálat után mára megszerette Manchestert. Az angol autógyártás egyik zászlóshajóját, a kb. 300 lóerős Range Rover sportot biztosan könnyebb volt megkedvelni.
Vincent Kompany – Mercedes CLK 63 AMG
A kongói felmenőkkel bíró belga futógép középső védőként és védekező középpályásként is csapata hasznára tud lenni. Feladatait pedig olyan kimagasló szinten látja el, hogy az előző idényben például beválasztották a Premier League álomcsapatába. A 25 éves focista az Anderlecht és a Hamburger SV érintésével került a Cityhez a 2008-as nagy bevásárlás egyik „darabjaként". Roberto Mancini menedzser egyik kedvenc játékosa lett az elmúlt időszakban. Családos emberként (kislánya tavaly nyáron született feleségétől, Carlatól, akit idén nyáron vezetett oltár elé) kissé meglepő, hogy egy ízig-vérig sportautót hajt. A 6.2-es 480 lóerős V8-assal szerelt járgánynak biztosan szép a hangja, de, hogy hová teszik a gyerekülést, az rejtély.
Joleon Lescott – Mercedes S
A 29 éves védő minden állomáshelyén megbecsüli magát, kivívva ezzel a szurkolók és a csapattársak elismerését. Például nevelőegyesületénél, a Wolverhampton Wanderersnél a drukkerek őt választották anno az ificsapat legjobbjának. Az már kevésbé vigasztalta, hogy mikor a klub 2003-ban feljutott a PL-be, az egész szezont ki kellett hagynia egy térdsérülés miatt – a fiúk meg szépen kiestek nélküle, így játszhatott újra a Championshipben. Aztán 2006 és 2009 között jött az Everton, ahol társai kétszer is az idény legjobbjának választották. Így került két esztendővel ezelőtt az akkor már dúsgazdag Cityhez, ahol Kolo Touré eltiltása után lett stabil kezdő. A klub gazdagsága nem zavarja Joleont: nem villog holmi méregdrága vassal, egy szimpla S-osztályú Mercivel is beéri.
Gaël Clichy – Bentley Continental
Az Arsenaltól érkezett francia focista igazi szerencse fia. 15 éves volt, amikor már a Cannes igazolt játékosaként a haverjaival be akart mászni egy elkerített pályára, azonban az egyik ujján visel gyűrű beakadt a kerítésbe, és szinte leszakadt az ujja. A kórházban a műtét során 15 másodpercre leállt a szíve, az orvosa szerint kész csoda volt, hogy életben maradt. Ehhez képest 17 évesen elvitte az Arsenal, és első idényében, a 2003-2004-es szezonban tagja lehetett a klub legendássá váló, veretlenül bajnokságot nyerő alakulatának. Ashley Cole távozása után ő lett az első számú bal oldali védő, aki még a klub naptárába is bekerült. Idén nyáron azonban már nem tartóztatták Londonban. Roberto Mancini viszont szívesen látott egy rutinos spílert, így nem volt akadálya, hogy Manchester kék felébe igazoljon. Clichy játékszeréül a gazdag fiúk egyik kedvenc autóját, a Bentley Continentalt választotta, ami ma már annyira nem feltűnő, mint pár éve, de azért az ember odakapja a fejét, ha elhúz egy ilyen mellette.
Yaya Touré – Audi Q7
Az elefántcsontparti középpályás Barcelonából költözött Manchesterbe 2010-ben, hogy csatlakozzon testvéréhez, Kolóhoz. Míg sokan nem értették, hogy Pep Guardiola miért nem tart igényt a fáradhatatlan, és meglepően gólerős játékosra, addig a Citynél nem kérdezősködtek – orra elé toltak egy szerződést, ami ő örömmel alá is írt. Az aktust egyik fél sem bánta meg: Yaya első szezonjában egy híján félszáz meccsen lépett pályára új csapatában, és tíz gólt lőtt. Mind közül a két legfontosabbat az FA-kupa elődöntőjében, illetve döntőjében a Wembley-ben előbb a Manchester United, majd a Stoke City ellen. Ezek után feltehetően (a United-szurkolókon kívül) senki nem irigyli Yayától a már-már hétköznapi Audi SUV-ot, aminek kétségtelen előnye, hogy olyan nagy, hogy könnyű megtalálni a klub parkolójában a sok lapos sportkocsi között.
Gareth Barry – Bentley Continental
A válogatott középpályás 2009-ben került a Cityhez, miután sorra produkálta a pazar szezonokat addigi egyetlen klubjában, a 12 idényen át szolgált Aston Villában. Azonban a tucatnyi szezon egyetlen trófeája egy Intertotó-kupa-győzelem volt (egy elbukott FA-kupa-döntő mellett), ami nyilván kevés egy olyan játékosnak, aki mára 48 válogatott fellépést tudhat maga mögött. Egy kicsit javítja azért a képet a 2006-2007-es szezon végén elnyert Év játékosa-díj, de azért a Citynél fellépő hirtelen pénzbőség mégis csak komolyabb lehetőségeket (pl. bajnoki cím, BL-szereplés) kínált. Utóbbi már összejött, előbbire még legalább 31 fordulót várni kell... Talán a PL-győzelem reményében másolja az ilyen ügyben már rutinos Clichyt, és ezért vezet ő maga is Bentley-t, amiben még éppen elfér fia, lánya és a felesége.
David Silva – Mini Cooper S
A világ- és Európa-bajnok spanyol támadó, középpályás mintegy másfél száz, a Valenciában lejátszott mérkőzés után 2010 nyarán fogadta el a City ajánlatát. Míg spanyol klubjában ő volt a sztár, addig Mancini jócskán ellátta vetélytársakkal: Nasri, Agüero és Dzeko is a helyére pályázik. Silva nyilván úgy van vele, hogy van mire szerénynek lennie, ezért nem is vág fel, holmi csicsás ritkasággal, beéri egy kétajtós klasszikus aprósággal.
Samir Nasri – Audi S5
A francia válogatottal 2004-ben U17-es Eb-t nyerő fiút 2008-ban már komoly sztárként vette meg az Arsenal. Arsene Wenger úgy számolt vele, mint a középtávoli jövő meghatározó játékosával, az algériai származású focista azonban nem tervezett ilyen hosszú időre a londoni klubbal. Három év után idén nyáron aláírt a Cityhez. A célja egyértelmű: bajnokságot, kupákat nyerni a kékekkel. És úgy tűnik, Nasri nem csak klubot, autót is tud választani: az ingolstadti márka A5-ös modelljének felpiszkált változata: a V8-as FSI motorból 354 lóerő tör elő, 7 sebességes S-Tronic váltó közreműködésével. A hatást összkerékhajtás fokozza.
Sergio Agüero – Aston Martin DB9
Az Atletico Madridtól csillagászati összegért elcsábított argentinnak az autó miatt már biztosan megérte Angliába költöznie: a Seatnál csak jobban mutat egy angol drágakő. Maradona sógora egy igazi szörnyeteget választott: a borzalmas méretű, 6.2 literes V12-es motor 477 lóerőt ad le, márpedig ezzel a teljesítménnyel csak az utcai csúcsgépek veszik föl a versenyt. Reméljük, hogy a 4,6 másodperces százas gyorsulást nem a manchesteri utcákon kamatoztatja az argentin csatár.
Edin Dzeko – Porsche Panamera
Bosznia gyémántja kedden kis híján egyenes ágon „lőtte ki" hazája válogatottját a jövő nyári Európa-bajnokságra. De, ha ez
nem is sikerült (megbeszélhették a történteket az egyenlítő gólt szerző Nasrival az első manchesteri edzésen), még nincs minden veszve: Edin még megkeserítheti C. Ronaldo és társai életét a pótselejtezőn. 2009-ben és 2010-ben is ő volt hazája legjobb játékosa, ami nem csoda: elég csak akkori csapata, a Vfl Wolfsburg mezében négy szezon 111 bajnokiján elért 66 találat. Dzeko 2009-ben az UNICEF első bosnyák jószolgálati nagykövete lett, azóta járja ráérő idejében az ország legelesettebb vidékeinek iskoláit, hogy elmondja a gyerekeknek: focistának lenni jó. Például azért, mert az ember eljuthat akár egy Európa-bajnokságra is, vagy vehet magának egy olyan szuper német sportkocsit, mint, amilyennel hősünk jár. A Porsche első négyajtós modellje, a Panamera nagy, mint egy limuzin, de az akár 400 lóerőt is teljesítő 5 literes V8-as motorjának köszönhetően bármelyik sportkocsival felveszi a versenyt.