Pénteken megállapodás született a Budapest Honvéd és a németországi bejegyzésű Sports First között, az egyezség „dajkája” a Honvéd kizárólagos marketingpartnerének ügyvezetője, Pellady Péter volt. A magyar válogatott korábbi menedzsere honi tapasztalataira, az „egyedül nem megy” örök érvényű igazságára ráeszmélve vette fel a kapcsolatot a korábbi világklasszis nyugatnémet válogatott kapus Harald Schumacher, valamint a számottevő sajtós múltú (Bild, Express) Markus Bockelkamp vezette, sportmarketinggel, PR-ral, klubmenedzseléssel és tehetséggondozással foglalkozó céggel, amely többek között a német Bayer Leverkusent és az orosz gázipari óriáson, a Gazpromon keresztül a Schalke 04-et is üzletfelei között tudhatja.
„A magyar labdarúgásba rettenetesen nehéz belülről bevonni új szponzorokat, multinacionális vállalatokat és középkategóriás cégeket, így ebben a munkában jelentős nemzetközi tapasztalatot gyűjtő, kivételes referenciájú partnert kerestünk – mondta Pellady Péter. – George F. Hemingwaynek, a Honvéd tulajdonosának az a célja, hogy a Honvéd Magyarország topcsapata legyen, a szurkolók, üzletemberek fontosnak érezzék, hogy ott legyenek a Honvéd meccsein, társasági esemény legyen a mérkőzés, azaz a klubstratégia terén új irányt mutasson. A Fulham, a Hoffenheim vagy a Leverkusen példája is mutatja, hogy átgondolt koncepcióval ez elérhető. Meg kell találni a módját, miként vonhatunk be új támogatókat a körbe, de azt is tudnunk kell, miként tegyünk eleget a szponzorok igényeinek, kívánságainak.”