Hogyan értékeli a versenyt?Hogyan értékeli a versenyt?
Egyszerűen remek volt. A rajtom jól sikerült, s az sem zavart meg, hogy Smith elém került: tudtam, ez azért van, mert jóval könnyebb, mint én, mindig jól startol. Már a második kanyarban az élre álltam, mert gyorsabb volt a ritmusom, mint az övé, így meg is léptem tőle. Sokáig nem tudott közelebb jönni, pedig nem görcsöltem, bár végig nagyon észnél voltam.
Aztán meg elég volt egy pillanatnyi kihagyás.
No igen. Az egyik féktávon rossz sebességi fokozatot kapcsoltam, megindult a motor hátulja, úgyhogy nem mertem rendesen befordulni, kijjebb sodródtam az ívről, és ránéztem Smithre, amikor elment mellettem. Később szerencsére azt tapasztaltam, hogy nem gyorsabb nálam, semmit sem tehetett, amikor féktávon bebújtam mellé. Aztán meg egyre jobban lemaradt, nekem meg az járt a fejemben, hogy nem szabad elbíznom magam, csak a következő kanyaron legyek túl, meg az azt követőn és így tovább…
Mit érzett, amikor a csapata bemutatta a táblán, hogy Di Meglio kiesett?
Semmit. Nem lett jobb kedvem, de rosszabb sem, csak saját magamra koncentráltam, próbáltam tartani a tempót.
Hogy bírta a tikkasztó hőséget?
Nagyon elfáradtam, de szerintem mindenki. Ilyenkor általában az a módszer, hogy női tisztasági betétet teszünk a homlokunkra, hogy beszívja az izzadságot. Az enyém ma közepes hatékonysággal működött, mert a futam végére az izzadságtól már alig láttam ki a plexin.
Változtat az elkövetkezendő futamok stratégiáján, hogy Di Meglio nullázott, és most újra nyílt némi esély a végső sikerre?
Ha világbajnok akarok lenni, a hátralévő összes futamot meg kell nyernem. Erre eddig még senki sem volt képes, úgyhogy nagy kitartásra és kisebbfajta csodára lesz szükség, de megpróbáljuk elérni a célt. Technikailag olyan megoldást találtunk, amelynek a következő futamokon is működnie kell – jó lenne ezt a pillanatnyi lépéselőnyt megtartani.