Tegnap azonban ez is megtörtént, a svájci kiscsapat most már hivatalosan is a GPWC tagja, csakúgy, mint a BAR, a Williams, a McLaren, a Minardi és a Toyota.
Eközben a másik oldalon a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA), Bernie Ecclestone, a száguldó cirkusz jogtulajdonosa és a Ferrari egy új Concorde-szerződés hatálya alatt továbbra is ezt a Formula-1-et szeretné. Ami a Jordant (Midland) és a Red Bull Racinget (volt Jaguar) illeti, ők egyelőre stratégiai okokból hezitálnak.
Nem sürgeti őket senki, ráadásul a Midlandnek már csak azért is érdeke, hogy ne csatlakozzon elhamarkodottan a GPWC-hez, mert a hírek szerint 2006-ban Ferrari-motorokkal szeretné versenyeztetni az autóit. Ennek fényében pedig egyáltalán nem lenne taktikus lépés a csatlakozás.
Ha már a Jordannél tartunk, mindenképpen meg kell említeni a teammel kapcsolatos legújabb hírt, amely szerint a holland Nicky Pastorelli lesz a csapat tesztpilótája az idén. "Nicky nagyon gyors, és már bizonyította, hogy győzelemre termett. Örülünk, hogy mi adhatjuk meg neki a Formula-1-es szereplés lehetőségét" - mondta Colin Kolles, az istálló ügyvezetője. A 21 éves Pastorelli tavaly a Euro 3000-es bajnokságban szerepelt, s imponáló versenyzéssel megnyerte a sorozatot. Formula-1-es autóban a múlt hónapban ült először, amikor egy Minardival tesztelt, míg a Jordannél a múlt héten, a barcelonai gyakorláson vetették be először.
Egy hír a McLarennel kapcsolatban: a csapat szerződést kötött a világ első számú skótwhisky-gyártó cégével, a Johnnie Walkerrel. Az új támogató az augusztusi Török Nagydíjon tűnik majd fel először az ezüst nyilak oldalán és a versenyzők, Kimi Räikkönen és Juan Pablo Montoya ruháján.