Az ob állása 4 futam után
Abszolút sorrend: 1. Benik Balázs, Somogyi Pál (OMV Best Racing, Ford Focus WRC) 62.5 pont, 2. Szabó G., Kerék B. (Budaörs Motorsport, Skoda Octavia WRC) 57, 3. ifj. Angyalfi, Kazár (Szerpen Team, Subaru Impreza WRC) 45, 4. Aschenbrenner, Földesi (V-Max Asi Rally Club, Mitsubishi Lancer Evo6) 39, 5. ifj. Tóth J., Tóth I. (Bomba Rally Team, Peugeot 206 WRC) 35, 6. Turi, Kerék I. (Botka Rally Team, Peugeot 206 WRC) 30
Az ob állása 4 futam után
Abszolút sorrend: 1. Benik Balázs, Somogyi Pál (OMV Best Racing, Ford Focus WRC) 62.5 pont, 2. Szabó G., Kerék B. (Budaörs Motorsport, Skoda Octavia WRC) 57, 3. ifj. Angyalfi, Kazár (Szerpen Team, Subaru Impreza WRC) 45, 4. Aschenbrenner, Földesi (V-Max Asi Rally Club, Mitsubishi Lancer Evo6) 39, 5. ifj. Tóth J., Tóth I. (Bomba Rally Team, Peugeot 206 WRC) 35, 6. Turi, Kerék I. (Botka Rally Team, Peugeot 206 WRC) 30
Éveken keresztül az egyik legnehezebb viadalnak számított a bajnokságban a murvás pályáival, az utóbbi időben azonban a szervezők (a versenyzők kérésére) bevettek a programba aszfaltos szakaszokat is, így megszakadt a hagyomány. Az idén azonban visszatértek a gyökerekhez: a sorozat egyetlen tisztán murvás futamát szervezik a hét végén.
A jubileum alkalmából természetesen meglepetéssel is készültek a szervezők: Királyszentistvánnál felépítettek egy szinkronpályát, amely a méltán népszerű Bajnokok Tornáját idézi: híddal, alagúttal, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. A prológ eredménye a szokásoknak megfelelően nem számít bele a végeredménybe, ugyanakkor látványos show-t ígér. A veszprémi ralikon egyébként nem szokatlan ez a fajta bemutató, csak a korábbiakban nem építettek külön pályát a körversenyre, hanem a nyirádi ralikrosszpályát használták erre a célra.
A szombati és vasárnapi szakaszokon is izgalmas csaták várhatók, főleg ha figyelembe vesszük, milyen szoros a küzdelem az élmezőnyben és mennyire szüksége van például a bajnoki címvédő ifjabb Tóth Jánosnak a sikerre ahhoz, hogy ledolgozza a balszerencsés évkezdetből adódó hátrányát. Az összetettben vezető Benik Balázs sem lehet azonban teljesen nyugodt, hiszen alig néhány pontra lemaradva követi őt Szabó Gergő, aki az új Fabia WRC első tesztjén a beállításra vonatkozó jó tanácsokat kapott a gyári menőktől.
A közönség sem panaszkodhat: a pályák között ugyanis van olyan, amelyen hosszan gyönyörködhetnek a rajongók kedvencük stílusában (ilyen a Kislőtér) és van olyan is, amelyen egymást követik az ugratók, márpedig a tíz-tizenöt méteres ugrások mindig rendkívüli látványosságot ígérnek.
Kilométerről kilométerre |
IE | Helyszín | Táv | (km) Első autó |
2003. július 11. (péntek) |
Prológ | Királyszentistván | 3.0 | 17.00 |
2003. július 12. (szombat) |
Rajt | Veszprém, Tesco-parkoló | | 9.30 |
Gy. 1. | Kislőtér | 21.6 | 9.58 |
Gy. 2. | Öskü – téglagyár | 14.3 | 10.57 |
Gy. 3. | Királyszentistván | 4.4 | 11.35 |
Gy. 4. | Kislőtér | 21.6 | 13.03 |
Gy. 5. | Öskü – téglagyár | 14.3 | 14.01 |
Gy. 6. | Királyszentistván | 4.4 | 14.39 |
Cél | Veszprém, stadion | | 16.07 |
2003. július 13. (vasárnap) |
Rajt | Veszprém, stadion | | 8.00 |
Gy. 7. | Sólyi erdő | 10.9 | 8.55 |
Gy. 8. | Királyszentistván 7216 sz. út | 8.0 | 9.23 |
Gy. 9. | Kislőtér | 11.3 | 10.26 |
Gy. 10. | Sólyi erdő | 10.9 | 11.56 |
Gy. 11. | Királyszentistván 7216 sz. út | 8.0 | 12.24 |
Gy. 12. | Kislőtér | 11.3 | 13.27 |
Cél | Veszprém, Tesco-parkoló | | 14.37 |