Michael Schumacher:– Nagyon jól kezdődött a hét vége, igen erősnek tűnik a kocsi. Azonban voltunk már hasonló helyzetben pénteken, mégsem szereztük meg a pole pozíciót szombaton. Mielőtt áradozni kezdünk, jobb ha megvárjuk, mi történik a második napon. Mindenesetre remekül felkészültünk, a Bridgestone-gumik nagyon erősnek tűnnek. Örülök, hogy végre újra autóban ülök.Rubens Barrichello: – Remek volt ez a nap, számítottunk arra, hogy a nemrég lehullott eső miatt koszos lesz az aszfalt, és ez így is volt. Az első percektől kezdve remek volt az autó, igaz, délután megtorpantunk, nem tudtam olyan gyors lenni, mint Michael. Mindent egybevetve elégedett vagyok, úgy gondolom, jó eséllyel pályázom az első rajtsorba kerülésre. Nagyon fontos a startpozíció ezen a pályán, hiszen szinte lehetetlen előzni.Ralf Schumacher: – Minden rendben ment, igaz, a pénteki eredményekből még nem szabad messzemenő következtetéseket levonni. Lehetsz első, lehetsz utolsó, a többiek nem tudják, mit is tudsz valójában. Az autó beállításait nagyjából megtaláltuk, és már a gumikat is kiválasztottuk a hét vége hátralévő részére. Úgy érzem, a Ferrari a versenyen utolérhetetlen lesz, számunkra az a legfontosabb, hogy a McLarenen tartsuk a szemünket.
Megállapodást kötött
a Minardi és a Gazprom
FAENZA. Hároméves megállapodást kötött a Minardi-istálló és a Gazprom gázipari vállalat azzal a nem titkolt szándékkal, hogy hamarosan orosz pilóta legyen a Formula–1-ben. Paul Stoddart, a nehéz anyagi helyzetben lévô csapat tulajdonosa nagyon örül a szerzôdésnek. „Remélem, a pénzügyeink stabilizálódnak, és nyugodtabban tervezhetjük a jövôt” – jegyezte meg a csapatfônök.
Coughlan a McLarennél
WOKING. Mike Coughlan, a súlyos anyagi gondokkal küszködô, és ezért a Magyar Nagydíjon el sem induló Arrows-csapat eddigi technikai igazgatója lesz a West-McLaren új fôtervezôje. A szakember szeptember 2-án, a Belga Nagydíj másnapján csatlakozik az istállóhoz, ahol a technikai vezetô továbbra is Adrian Newey marad.
Megállapodást kötött
a Minardi és a Gazprom
FAENZA. Hároméves megállapodást kötött a Minardi-istálló és a Gazprom gázipari vállalat azzal a nem titkolt szándékkal, hogy hamarosan orosz pilóta legyen a Formula–1-ben. Paul Stoddart, a nehéz anyagi helyzetben lévô csapat tulajdonosa nagyon örül a szerzôdésnek. „Remélem, a pénzügyeink stabilizálódnak, és nyugodtabban tervezhetjük a jövôt” – jegyezte meg a csapatfônök.
Coughlan a McLarennél
WOKING. Mike Coughlan, a súlyos anyagi gondokkal küszködô, és ezért a Magyar Nagydíjon el sem induló Arrows-csapat eddigi technikai igazgatója lesz a West-McLaren új fôtervezôje. A szakember szeptember 2-án, a Belga Nagydíj másnapján csatlakozik az istállóhoz, ahol a technikai vezetô továbbra is Adrian Newey marad.
Kimi Räikkönen: – A pálya a várakozásoknak megfelelően nagyon csúszós volt, de szerencsére sikerült megtalálnunk a jó beállításokat. Örülök az eddigi munkánknak, ezután az lesz a legfontosabb, hogy a kocsi egyensúlyát még jobbá tegyük. Szombatra még több gumi rakódik le a pályára, és sokat javul az autók tapadása.
Giancarlo Fisichella: – Jó nap volt a mai, az autó egyensúlya az új és a használt gumikon is megfelelő. Az első abroncsok nagyon gyorsan koptak, de ennek ellenére bizakodó vagyok, az első három vagy négy sorba kerülést elérhetőnek tartom.
Szato Takuma: – Örülök annak, hogy nem volt műszaki problémánk, és hogy számos kört meg tudtam tenni. Utóbbi nagyon fontos, hiszen először vezetek ezen a pályán Formula–1-es autót, és ha jól megy az autó, könnyű megtanulni az új ringeket. Még egy-két dolgot javítani kell, de mivel eddig is jó volt a kocsi, optimistán várom a folytatást.
David Coulthard: – Mint mindig Magyarországon, most is koszos és csúszós volt a pálya, nagyon nehéz itt megtalálni a megfelelő egyensúlyt. A második szabadedzésen időt vesztettem, miután megcsúsztam a dombon a sikánnál, és tönkrement a bal hátsó kerekem. Amikor visszafelé döcögtem a boxba, a motor nagyon felmelegedett, ezért a hűtőrendszert is ki kellett cserélni. A munkám javát a szombati szabadedzéseken kell elvégeznem.
Juan Pablo Montoya: –Szenvedtünk a kis mértékű tapadás miatt, egyáltalán nem volt jó napunk. Noha néhány beállítást már megtaláltunk a versenyre, most elsősorban az időmérő edzésre kell koncentrálnunk, hiszen a rajtpozíció különösen fontos ezen a pályán.
Jacques Villeneuve: –Eléggé csúszós volt az aszfalt, ahogy az már lenni szokott ezen a pályán pénteken, de ennek ellenére sokat tudtunk fejlődni. Az első edzésen használt gumikkal autóztunk, a másodikon újakat tettünk fel, és azt kell mondanom, hogy azokat nehezebb volt "munkára bírni”. Aztán elkövettem egy hibát: a négyes kanyarban túl későn fékeztem és kicsúsztam. A kavicságyakkal az a baj, hogy itt durvábbak a kövek, ezért nagyobb sérüléseket okoznak az autókon. Ki kellett cserélnünk a padlólemezt, és emiatt több mint harminc percet elvesztegettem a második edzésen. Nem végeztünk mindennel pénteken, nagyon sok állítást a számítógépek adataiból kell elvégeznünk a holnapi edzésre.