
A Mercedes nyitott az élen a mexikói versenyhétvégén, ám a második szabadedzésre Max Verstappen révén a Red Bull vette át a vezetést, s bár az Autódromo Hermanos Rodríguez papíron és az előző évek tapasztalatai alapján jobban kedvez a Red Bullnak, a pénteki nap után nehezen lehetett volna megtippelni, mi várható a folytatásban.
Szombaton a program a harmadik szabadedzéssel folytatódott, aminek az elején kissé kivártak a versenyzők – elsőként Cunoda Juki vette birtokba a pályát, de 20 perc is eltelt, mire nagyobb lett a forgalom, sőt, az első mért körökre még többet kellett várni.
| NOVEMBER 5., PÉNTEK | ||||
| 1. szabadedzés: 1. Bottas 1:18.341 | ||||
| 2. szabadedzés: 1. Verstappen 1:17.301 | ||||
| NOVEMBER 6., SZOMBAT | ||||
| 3. szabadedzés: 1. Pérez 1:17.024 | ||||
| Időmérő: 21.00–22.00 | ||||
| NOVEMBER 7., VASÁRNAP | ||||
| A verseny (71 kör, 305.354 km) rajtja: 20.00 | ||||
| A KÖVETKEZŐ FUTAMOK | ||||
| November 14., 18.00 | Sao Pauló-i Nagydíj, Sao Paulo | |||
| November 21., 15.00 | Katari Nagydíj, Lusail | |||
| December 5., 18.30 | Szaúd-arábiai Nagydíj, Dzsidda | |||
Az első igazán gyors körök után a Mercedes párosa állt az élen Valtteri Bottas, Lewis Hamilton sorrendben, ám nem sokkal fél táv előtt Sergio Pérez vette át a vezetést. A csapattársának, Verstappennek ekkor még nem volt mért köre. Alig néhány perccel később azonban a holland pilóta is feliratkozott a listára, ráadásul azonnal átvette a vezetést a csapattársától.
Bottasnak később sikerült elválasztania egymástól a két Red Bullt, ám amint közelebb került Verstappenhez, a holland tovább javított az idején, és fél másodpercre növelte az előnyét Bottasszal szemben. Később Hamiltonnak is sikerült javítania, de csak a harmadik pozícióig jött előre, amivel csupán szűk hét tizedmásodpercre csökkentette a lemaradását.
Az első edzésen több kisebb koccanást is elszenvedő Charles Leclerc ezen a tréningen is feszegette a határokat, a több kicsúszása mutatta, hogy egyelőre nem érzett rá teljesen a mexikói aszfaltcsíkra. Pérezre azonban ez közel sem volt igaz a hazai pályáján, s néhány perccel az edzés vége előtt még Verstappent is sikerült túlszárnyalnia az 1:17.024-es körével.
Ezt az időt már senkinek sem sikerült felülmúlnia a kockás zászló lengetéséig, így Pérez zárta az élen az időmérő előtti utolsó gyakorlást. A mexikói pilóta mögött a csapattársa, Verstappen végzett, majd a Mercedes párosa következett Hamilton, Bottas sorrendben. Az első tízet Carlos Sainz Jr., Cunoda Juki, Daniel Ricciardo, Pierre Gasly, Charles Leclerc és Lando Norris egészítette ki.
Folytatás 21 órakor az időmérővel!
| 1. | Sergio Pérez | mexikói | Red Bull-Honda | 1:17.024 | átlag: 201.163 km/ó | 15 kör |
| 2. | Max Verstappen | holland | Red Bull-Honda | 1:17.217 | 0.193 mp h. | 12 |
| 3. | Lewis Hamilton | brit | Mercedes | 1:17.675 | 0.651 | 14 |
| 4. | Valtteri Bottas | finn | Mercedes | 1:17.708 | 0.684 | 17 |
| 5. | Carlos Sainz Jr. | spanyol | Ferrari | 1:18.029 | 1.005 | 20 |
| 6. | Cunoda Juki | japán | AlphaTauri-Honda | 1:18.037 | 1.013 | 25 |
| 7. | Daniel Ricciardo | ausztrál | McLaren-Mercedes | 1:18.121 | 1.097 | 15 |
| 8. | Pierre Gasly | francia | AlphaTauri-Honda | 1:18.202 | 1.178 | 18 |
| 9. | Charles Leclerc | monacói | Ferrari | 1:18.213 | 1.189 | 20 |
| 10. | Lando Norris | brit | McLaren-Mercedes | 1:18.312 | 1.288 | 16 |
| 11. | Lance Stroll | kanadai | Aston Martin-Mercedes | 1:18.352 | 1.328 | 20 |
| 12. | Kimi Räikkönen | finn | Alfa Romeo-Ferrari | 1:18.531 | 1.507 | 22 |
| 13. | Antonio Giovinazzi | olasz | Alfa Romeo-Ferrari | 1:18.556 | 1.532 | 19 |
| 14. | Sebastian Vettel | német | Aston Martin-Mercedes | 1:18.614 | 1.590 | 17 |
| 15. | Fernando Alonso | spanyol | Alpine-Renault | 1:18.847 | 1.823 | 15 |
| 16. | Esteban Ocon | francia | Alpine-Renault | 1:18.999 | 1.975 | 17 |
| 17. | George Russell | brit | Williams-Mercedes | 1:19.211 | 2.187 | 19 |
| 18. | Mick Schumacher | német | Haas-Ferrari | 1:19.238 | 2.214 | 14 |
| 19. | Nicholas Latifi | kanadai | Williams-Mercedes | 1:19.313 | 2.289 | 12 |
| 20. | Nyikita Mazepin | orosz | Haas-Ferrari | 1:20.479 | 3.455 | 15 |







