Nevek helyett Twitter-azonosító a mexikói csapat mezein - kép!

Vágólapra másolva!
2011.10.31. 13:36
null
Marketing 2011: itt mindig megtaláltok bennünket (Forrás: Sports.yahoo.com)
Címkék
A Valencia által már alkalmazott marketing fogást gondolták tovább a Jaguares csapatánál. Végül is, kit érdekel, hogy hívják a játékost, az a lényeg, hogy lehessen követni a közösségi oldalon.

Ha már nem elég a tévés jelenlét a meccsközvetítések során, esetleg a játékosok önerőből elkövetett címlapszereplései ilyen-olyan pletykalapokban, akkor lépniük kell a marketingeseknek.

A mexikói élvonalban szereplő, 2002-ben alapított Jaguares labdarúgócsapatánál úgy okoskodtak, hogy 2011-ben a legjobb megoldás meglovagolni a közösségi oldalak kínálta népszerűséget. Miután minden játékosnak van Twitter-oldala (vagy magától, vagy némi ráhatásra) már-már egyértelműnek tűnik, hogy a nevek helyére a mikroblogon használt azonosítójuk kerüljön. Az ötletre a mezszponzor is rábólintott, így a Cerveza Sol sörmárka is a maga Twitter-azonosítójával van a mezen. Ja, és a közösségi oldal sem márt rosszul, ugyanis a trikókra felkerült a jól ismert kismadár, valamint minden felirat az oldal jellegzetes kék színében pompázik.

A mexikóiak egyébként nem úttörők a twitteres ötlettel: másfél hónappal ezelőtt a spanyol Valencia volt az első, amelyik a mezszponzor helyére (ami most éppen hiánycikk a csapatnál) a klub saját Twitter-azonosítója került, ami 6 hét alatt 12000 követőt hozott a gárdának.

Ők kezdték. A Valenciánál megunták a tiszta fehér mezt (Forrás: Sports.yahoo.com)
Ők kezdték. A Valenciánál megunták a tiszta fehér mezt (Forrás: Sports.yahoo.com)
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik