Ha már nem elég a tévés jelenlét a meccsközvetítések során, esetleg a játékosok önerőből elkövetett címlapszereplései ilyen-olyan pletykalapokban, akkor lépniük kell a marketingeseknek.
A mexikói élvonalban szereplő, 2002-ben alapított Jaguares labdarúgócsapatánál úgy okoskodtak, hogy 2011-ben a legjobb megoldás meglovagolni a közösségi oldalak kínálta népszerűséget. Miután minden játékosnak van Twitter-oldala (vagy magától, vagy némi ráhatásra) már-már egyértelműnek tűnik, hogy a nevek helyére a mikroblogon használt azonosítójuk kerüljön. Az ötletre a mezszponzor is rábólintott, így a Cerveza Sol sörmárka is a maga Twitter-azonosítójával van a mezen. Ja, és a közösségi oldal sem márt rosszul, ugyanis a trikókra felkerült a jól ismert kismadár, valamint minden felirat az oldal jellegzetes kék színében pompázik.
A mexikóiak egyébként nem úttörők a twitteres ötlettel: másfél hónappal ezelőtt a spanyol Valencia volt az első, amelyik a mezszponzor helyére (ami most éppen hiánycikk a csapatnál) a klub saját Twitter-azonosítója került, ami 6 hét alatt 12000 követőt hozott a gárdának.