Michael Schumacher senkitől sem tart

Vágólapra másolva!
2004.08.14. 20:28
Címkék
Úgy tűnik, a Ferrari nem tréfál. A rajtrács első sorát a csapat két pilótája foglalja el, és bár voltak pillanatok a hétvége folyamán, amikor maga a csapatfőnök, Jean Todt is kételkedett a taktikájuk helyességében, végül bebizonyosodott, jó irányba haladtak.
Baumgartner Zsolt vasárnap célba akar érni, azután talán Athénba is eljut
Baumgartner Zsolt vasárnap célba akar érni, azután talán Athénba is eljut
Baumgartner Zsolt vasárnap célba akar érni, azután talán Athénba is eljut
Baumgartner Zsolt vasárnap célba akar érni, azután talán Athénba is eljut
Baumgartner Zsolt vasárnap célba akar érni, azután talán Athénba is eljut
Baumgartner Zsolt vasárnap célba akar érni, azután talán Athénba is eljut
Bár a legfontosabb erőpróba, maga a verseny még hátravan, Todt nem lehet elégedetlen: pilótái szép eredménnyel emlékeztek meg a csapat alapítójáról, a Commendatoréról, aki éppen 16 évvel ezelőtt hunyt el.
De nézzük, mit mond a pole pozíciót érő köréről a hatszoros világbajnok Michael Schumacher, aki vasárnapi sikerével rekordot érhet el, hiszen még senki sem tudott tizenkétszer nyerni egy szezonon belül: "Jó kör volt, bár versenyzőként mindig úgy érzi az ember, hogy mehetett volna jobban is. Rubens remek időeredményt ért el az első edzésen, de nem aggódtam nagyon, mert tudtam, hogy reggel is közel voltunk egymáshoz. Az új Bridgestone-gumik előnyt jelentettek számunkra, és egyáltalán nem lep meg, hogy a BAR-tól és a Renault-tól kell a legjobban tartanunk a rajtnál. A McLaren visszaesésére azonban nem számítottam, talán más stratégiával dolgozik, mint mi. Az idén hidegebb van itt, mint a korábbi években, ám nemcsak emiatt lesz nehéz a vasárnapi verseny. Az autó sokat csúszkál és a bukkanók kiszámíthatatlanná teszik a futamot. De ettől szép ez a sport, meg attól, hogy vasárnap miénk lehet a konstruktőr-világbajnoki cím."
A második rajtkockából induló Rubens Barrichello egy kicsit alulkormányozottnak érezte az autót az időmérésen, úgy véli, emiatt veszített némi időt a második szektorban. "Egy kicsit bánt, hogy nem tudtam megszerezni a pole-ból való indulás jogát, de nincs mit tenni, Michael tökéletes kört produkált. S hogy miért nem örülök a második pozíciónak? Mert a pálya piszkos oldala itt valóban nagyon piszkos. Ennek ellenére optimista vagyok a versenyt illetően."
A második sorból induló BAR-pilóták közül Szato Takuma elégedett volt a körével, és köszönte az égieknek, hogy csak a tréning után eredt el az eső; elárulta, hogy mindenképpen a dobogón szeretne végezni. Jenson Button ezzel szemben arra panaszkodott, hogy nem melegedtek fel kellően a gumik a felvezető körben, és ez rányomta a bélyegét a gyors körére.
A tavalyi győztes Fernando Alonsót, aki az ötödik helyről várhatja a lámpa szabad jelzését, az zavarta a legjobban, hogy a tapadás nagyon sokat változott az első és a második edzése között. "Olyan gyorsan mentem, amennyire csak tudtam, de a köröm után úgy éreztem, lehetett volna még jobb is - így a spanyol, akit az egyik hazai szaklap olvasói a mezőny "legjobb pasijának" választottak. - Az autó jól kezelhető és az egyensúlyával sincs gond, ha jól elcsípem a rajtot, érdekes versenyre számíthatunk."

19. Magyar Nagydíj, a 18 futamos Formula-1-es világbajnokság 13. állomása, Hungaroring
A vasárnapi program. 9.00-9.50: F1 paddock club boxlátogatás, 10.10-10.50: Renault Clio-kupa (verseny), 10.55-11.30: F1 paddock club boxlátogatás, 11.15: F1 versenyzői parádé, 11.40-12.15: Porsche Szuperkupa (verseny, 16 kör), 12.45-13.15: F1 rajtrácsünnepség, 14.00: F1 Marlboro Magyar Nagydíj (verseny, 70 kör)


Szavazás

Ki nyer a Hungaroringen?

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik