
A motorsport.com a Nemzetközi Automobil-szövetségre (FIA) hivatkozva arról ír, hogy a szervezet szerint a bokszkiállásnál használatos eszközök rendkívül gyors automatizmusa veszély esetén ellehetetleníti a szakmai stáb biztonságos reakcióidejét, emiatt új szabályokat léptet érvénybe.
A rendelet kimondja, hogy a kerékrögzítők felszereléséhez vagy eltávolításához használt eszközöket sűrített levegő vagy nitrogén működtetheti, és bármely érzékelőrendszer csak passzívan működhet. A FIA biztonsági okokból továbbá azt is elvárja, hogy az emelő kioldásának megkezdése és a pilótának adott indulási jel között legalább 0.2 másodpercnek el kell telnie.
A csapatok három versenyt kaptak arra, hogy felkészüljenek a változásra, amely a július legvégén-augusztus 1-jén esedékes Magyar Nagydíjtól lép érvénybe.

F1: Helmut Marko az év végén távozik a Red Bulltól – hivatalos

Íme, Lando Norris – 35 tény az F1 35. világbajnokáról

F1: Lando a dicsőségért száguldott – nemzetközi sajtóvisszhang

Nem ilyen befejezésre vágytam – Piastri

Verstappen nyert Abu-Dzabiban, de Norris 2025 világbajnoka!


