F1: hiába a Mercedes lobbija, nem változnak a kerekek
A Pirelli korábban felvetette, hogy a hátsó gumik szélességét 380 milliméterről 400-ra növeli, az átmérőjüket pedig 660 milliméterről 690-re változtatja. A Mercedesnek nagyon tetszett az ötlet, a német szaklapok szerint azért, mert sokkal erősebb motort gyárt, mint riválisai, és minél nagyobb kerekeken tudja ezt az erőfölényt az aszfaltra átvezetni, annál nagyobb teljesítménybeli előnyre számíthat.sokkal erősebb motort gyárt, mint riválisai, és minél nagyobb kerekeken tudja ezt az erőfölényt az aszfaltra átvezetni, annál nagyobb teljesítménybeli előnyre számíthat.
Csakhogy a Pirelli bejelentette, hogy nem lesz semmiféle változás, azaz maradnak az idei méretek, részben a Ferrari vétója miatt, másrészt mert a csapatok többségénél az utolsó szakaszához érkezik a 2014-es autó tervezése, amit a kerekek átméretezése miatt teljesen újra kellett volna gondolni.

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát

F1: a Honda győzelemre tör az Astonnal

F1: Helmut Marko az év végén távozik a Red Bulltól – hivatalos

Íme, Lando Norris – 35 tény az F1 35. világbajnokáról

F1: Lando a dicsőségért száguldott – nemzetközi sajtóvisszhang



