Formula–3000-es nemzetközi
bajnokság, 6. futam, Magny-Cours
Az élcsoport: 1. Giorgio Pantano (olasz, Durango) 53:23.683, 2. Wirdheim (svéd, Arden) 4.798 mp h., 3. Sperafico (brazil, Coloni) 17.014 mp h., 4. Liuzzi (olasz, Red Bull Junior) 29.175 mp h., 5. Schmidt (német, Astromega) 32.107 mp h., 6. Van Hooydonk (belga, Astromega) 32.809 mp h., 7. Schroeder (francia, Superfund) 43.981 mp h., 8. Giammaria (olasz, Durango) 49.803 mp h., 9. Baumgartner Zsolt (magyar, Coloni) 59.142 mp h.
A bajnokság állása 6 verseny után: 1. Wirdheim 42 pont, 2. Pantano 26, 3. Toccacello (olasz, Super Nova) 24, 4. Liuzzi 23, 5. Sperafico 22, 6. Kiesa (dán, Den Bla Avis) 19, …12. Baumgartner Zsolt 6
Következik (július 19.): Brit Nagydíj, a sorozat 7. futama, Silverstone
Formula–3000-es nemzetközi
bajnokság, 6. futam, Magny-Cours
Az élcsoport: 1. Giorgio Pantano (olasz, Durango) 53:23.683, 2. Wirdheim (svéd, Arden) 4.798 mp h., 3. Sperafico (brazil, Coloni) 17.014 mp h., 4. Liuzzi (olasz, Red Bull Junior) 29.175 mp h., 5. Schmidt (német, Astromega) 32.107 mp h., 6. Van Hooydonk (belga, Astromega) 32.809 mp h., 7. Schroeder (francia, Superfund) 43.981 mp h., 8. Giammaria (olasz, Durango) 49.803 mp h., 9. Baumgartner Zsolt (magyar, Coloni) 59.142 mp h.
A bajnokság állása 6 verseny után: 1. Wirdheim 42 pont, 2. Pantano 26, 3. Toccacello (olasz, Super Nova) 24, 4. Liuzzi 23, 5. Sperafico 22, 6. Kiesa (dán, Den Bla Avis) 19, …12. Baumgartner Zsolt 6
Következik (július 19.): Brit Nagydíj, a sorozat 7. futama, Silverstone
Ezzel az első hellyel egyébként jelenleg az olasz az egyetlen olyan pilóta, aki egynél többször tudott nyerni az idei sorozatban (a másik sikerét Spanyolországban aratta). Nemcsak ezért lehetett azonban büszke magára a Durango-csapat pilótája, hanem azért is, mert a tíz pontnak köszönhetően a hatodikról a második helyre ugrott előre az összetettben. A dobogó harmadik fokára a brazil Ricardo Sperafico állhatott, aki ugyanúgy a Coloni-istálló pilótája, mint Baumgartner Zsolt.
Sajnos a mezőny egyetlen magyarja nem lehetett tökéletesen elégedett. Baumgartner a kilencedik pozícióból várhatta a lámpa szabad jelzését. Ezzel önmagában még nem lett volna semmi baj, ám sem a rajt, sem pedig a verseny további része nem úgy sikerült a magyarnak, ahogyan azt korábban eltervezte. A középmezőnyben küzdött végig a verseny folyamán, és a kilencedik helynél nem tudott előrébb kerülni, így ezúttal elmaradt a pontszerzés.