29. FIAT-Gemenci Nagydíj
2. szakasz, az Alisca Bau-kupáért (180 km): 1. Igor Kranjec (szlovén, Kamen-Cremcaffé) 4:12:54, 2. Lengyel Tamás (P Nívó-Betonexpressz-FTC) 2 mp hátrány, 3. Glovnjak (szlovák, Dubnica) 3 mp h., 4. Árvai (P Nívó-Betonexpressz-FTC) 20 mp h., 5. Nagy R. (szlovákiai) 21 mp h., 6. Garamszegi (P Nívó-Betonexpressz-FTC) azonos idôvel
Az összetettben: 1. Olekszij Nakazsnij (ukrán, SK Nikolaev) 7:58:05, 2. Varvaruk (ukrán, Kamen) 3 mp h., 3. Lengyel T. 4:08 p h., 4. Kranjec 4:21 p h, 5. P. Klasa (cseh, Joko Velamos) 4:22 p h., 6. Árvai 4:23 p h.
Következik: 3. szakasz, Szekszárd-kupa (95 km); kritériumverseny a FIAT Stoll Autóházak-kupáért (Szekszárd)
29. FIAT-Gemenci Nagydíj
2. szakasz, az Alisca Bau-kupáért (180 km): 1. Igor Kranjec (szlovén, Kamen-Cremcaffé) 4:12:54, 2. Lengyel Tamás (P Nívó-Betonexpressz-FTC) 2 mp hátrány, 3. Glovnjak (szlovák, Dubnica) 3 mp h., 4. Árvai (P Nívó-Betonexpressz-FTC) 20 mp h., 5. Nagy R. (szlovákiai) 21 mp h., 6. Garamszegi (P Nívó-Betonexpressz-FTC) azonos idôvel
Az összetettben: 1. Olekszij Nakazsnij (ukrán, SK Nikolaev) 7:58:05, 2. Varvaruk (ukrán, Kamen) 3 mp h., 3. Lengyel T. 4:08 p h., 4. Kranjec 4:21 p h, 5. P. Klasa (cseh, Joko Velamos) 4:22 p h., 6. Árvai 4:23 p h.
Következik: 3. szakasz, Szekszárd-kupa (95 km); kritériumverseny a FIAT Stoll Autóházak-kupáért (Szekszárd)
A csütörtöki első országúti szakaszon tetemes előnyt szerző ukrán duónak, Anatolij Varvaruknak és Olekszij Nakazsnijnak a pénteki etapon csak arra kellett figyelnie, hogy ne legyen az előző napi akciójukhoz hasonló szökés, s akkor már csak kettejük között dőlhet el a viadal. Nos, az etap első felében, a Pécsig teljesített 90 km-en nem is volt említésre méltó szökés, először a Széchenyi tér és a Lapis tető közötti 2.7 km-es, csaknem 500 méteres szintkülönbségű szakasz kínált lehetőséget akcióra. Hárman vállalkoztak szökésre, s a szlovákiai Nagy Róbert, a német Patrick Köhler és a ferencvárosi Szekeres Csaba alkotta csapat a hegytetőn kijelölt részhajrához érve már majdnem egy perccel vezetett a mintegy negyventagú üldözőboly előtt.
A különbség Komlóig folyamatosan nőtt, a második hegyi hajránál már 1:40 perces fórban voltak a szökevények. A mezőny ekkor kapcsolt, a ferencvárosiak és a cseh Joko Velamos kerekesei vezette üldözők kilométerről kilométerre faragtak hátrányukból, Bonyhádra érve már csak fél perccel tartott előbbre az élen tekerő hármas, majd Mőcsénynél be is olvadt a bolyba.
A szálkai tónál a bajmóctölgyesi Slobodník lépett meg, őt a faluban a szlovákiai Remák Zoltán beérte, sőt az utolsó hegyi hajrát meg is nyerte. Szekszárd felé ereszkedve jött az újabb akció: a ferencvárosi Lengyel Tamás, a szlovén Kranjec és a szlovák Glovnjak hatalmas tempót diktálva meglépett, és a szekszárdi célig tartotta is az előnyét. Az utolsó egyenesbe fordulva Kranjec begyújtotta a rakétákat, s nagy sprintet kivágva elsőként haladt át a célvonalon Lengyel Tamás, illetve Glovnjak előtt. Az összetettben élen álló két ukrán bringás az üldözőbollyal ért célba, így az időjóváírásoknak köszönhetően Nakazsnij került az összetett élére, három másodperccel megelőzve Varvarukot.