„Nem kell szakértőnek lenni ahhoz, hogy valaki lássa annak a következményeit, ha olaj és víz kerül az aszfaltra. Az új bitumen még olyan állapotban van, hogy rengeteg olaj szivárog ki belőle, különösen oda kell figyelnie mindenkinek, ha esni fog. Persze nem tudhatjuk pontosan, mi fog történni, ez csak egy figyelmeztetés."
A Pirelli vezetői elmondták, az eredetileg kijelölt kemény és közepesen kemény kombinációt azért választották, mert tudták, hogy a lágy gumik a forróságban könnyen hólyagosodnak. Ám végül azért döntöttek a kemény helyett a lágy használata mellett, mert tíz éve nem volt hőség a Brazil Nagydíj hétvégéjén. Péntek délután ugyan 54 fokra melegedett az aszfalt, de ez kevésbé aggasztó, mint az eső lehetősége, szombaton és vasárnap ugyanis biztosan hűvösebb idő lesz Interlagosban, mint az első napon.

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát

F1: a Honda győzelemre tör az Astonnal

F1: Helmut Marko az év végén távozik a Red Bulltól – hivatalos

Íme, Lando Norris – 35 tény az F1 35. világbajnokáról


