
A Honda tíz év szünet után a McLarennel karöltve tért vissza a Formula–1 mezőnyébe még 2015-ben, de az az együttműködés nem bizonyult sikeresnek, így három év után a japán gyártó inkább a Red Bull juniorcsapatához a Toro Rossóhoz igazolt, majd idén már a Red Bull istállónak is a japánok szállítják az erőforrásokat.
A Red Bull-birodalomhoz tartozó csapatokkal már sokkal gyümölcsözőbb az együttműködés, mint a McLarennel volt. Max Verstappen idén háromszor is győzött, s összesen hétszer állhatott dobogóra az idény során valamely Honda-motor hajtotta autó pilótája.
„Nagy megkönnyebbülés számunkra, hogy 2021-re máris sikerült megállapodnunk és mindkét csapatunk továbbra is a Hondával indulhat majd” – fogalmazott Marko a Servus TV-nek.
A japánok ügyvezető igazgatója, Jamamoto Maszasi elmondta, az idei pozitív eredmények fontos visszacsatolást jelentenek számukra.
„Fontos ugyanakkor, hogy a költségeket egyensúlyban tartsuk, de úgy, hogy közben az élcsapatokkal is tudjuk tartani a lépést” – idézte Jamamoto a Motorsport.com szakportál.

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát

F1: a Honda győzelemre tör az Astonnal

F1: Helmut Marko az év végén távozik a Red Bulltól – hivatalos

Íme, Lando Norris – 35 tény az F1 35. világbajnokáról


