A szeptember 30-án elfogadott, frissen közzétett szabály szerint csak az adott év elején homologizált hajtásláncokat lehet használni az F1-es futamokon, és ezen a regulán csupán úgy módosíthatnak az istállók, ha mindegyik egyetért – azaz egy nem szavazat elég a változtatás meghiúsításához.
A szabály azért kap kiemelt figyelmet, mert bár a Ferrari visszavonta a Red Bullnak tett ajánlatát, a Toro Rossóval állítólag közel járt a 2015-ös motorokról szóló szerződéshez. Ez a szabály azonban új alapokra helyezheti a tárgyalásokat, vagy meg is hiúsíthatja az egyezséget.
A gyári istállók azonban úgy is megtarthatják előnyüket a többi csapattal szemben, hogy nem adják át az információkat a motor ideális programozásáról, illetve a hajtómű fejlesztésekor a saját olajszállító partnerükkel dolgoznak össze. Utóbbit például már csak azért sem szabad lebecsülni, mert 2014-ben 40 lóerős előnyt adott a Mercedesnek a McLarennel szemben – hiába használta mindkét alakulat ugyanazt a motort, a Petronasszal közös munka mérhető fölényt eredményezett.