„Nem tudom, miről beszélgettek, nem voltam ott – mondta Paul Hembery, a Pirelli sportigazgatója. – A következő idényre még lágyabb gumikat gyártunk, a gumik kopása pedig ilyen marad, amíg nem kérnek mást tőlünk. Amikor először leültünk a csapatokkal, azt mondták, a 2010-es Kanadai Nagydíj legyen a példa, amelyet követni kell. Erre törekedtünk, és izgalmasak is a versenyek."
Mark Webber szerint nem szabad változtatni a gumik minőségén.
„Mi, pilóták azt szeretnénk, ha a lehető legjobb köridőket érnénk el, és az autó mindig tökéletesen menne alattunk, a gumik kiválóan tapadnának. Csakhogy amikor jók voltak a gumik, a versenyek nem voltak izgalmasak.Nehéz olyan megoldást találni, ami mindenkinek megfelel, de most nem is kell, hiszen a közönség kiválóan szórakozik" – mondta Webber.
Nico Rosberg, Schumi csapattársa is hasonló véleményen van.
„Nagyon nehéz feladat előtt állnak a mérnökök, meg kell érteniük, miért viselkednek más-más pályán másképpen a gumik, és nagyon nagy a verseny azért, hogy mielőbb megtaláljuk a rejtély kulcsát. Ez nagyon érdekessé teszi az idényt, ennél érdekesebb nem is lehetne a Formula–1” – mondta Rosberg.