„A Kínai Nagydíj eredményének tükrében nagyon nehéz lett volna megtippelni a helyes bahreini befutási sorrendet. Senki sem lesz képes arra, hogy uralja a világbajnokságot, ahhoz is bravúr kell, hogy valaki több futamot megnyerjen egymás után. Mi is csak annak köszönhetjük a vb-pontverseny első helyét, hogy azokon a futamokon is viszonylag jól szerepeltünk, amelyeken nem volt esélyünk a győzelemre. A világbajnokságot a kiegyensúlyozottság dönti el″ – mondta Horner.
Eric Boullier, a Lotus csapatfőnöke elmondta, az autók aerodinamikai mutatóinak sokkal kisebb szerepük lesz, mint a korábbi években.
„Hiába nyersz három-négy tizedet egy-egy új aerodinamikai megoldással, most már nem ez az elsődleges, hanem az, hogy megértsd a gumik működését, és az autódat úgy hangold be, hogy az abroncsokat optimális hőfokon tartsa. Ez az út vezet a diadalhoz″ – mondta Boullier.
A Ferrari ennek tekintetében az idei agresszív autójával nagyon mellélőtt, hiszen a korábbiaknál nehezebb megtalálni vele azt a tartományt, amelyben optimálisan használja a gumikat. Ráadásul a Pirelli is most szűkítette le gumijai használatának mezejét, így az egyszerűbb kialakítású autóval könnyebben lehetne jó eredményt elérni.