„Fontos, hogy ott vagyunk az élmezőnyben. Versenyről versenyre változik a helyzet, néha nagyok a különbségek, néha nem" – zárta rövidre a szabadedzés tapasztalatait a világbajnok.
„Öt másodperc – mondta viccesen Vettel arra a kérdésre, hogy mekkora lesz a különbség a régi és az új előírások mellett megtett köridők között. – Tudom, hogy mindenkinek új ez a helyzet, de nem hiszem, hogy bárki előnybe kerülne az új szabályok miatt. Lehet, hogy meg fogok majd lepődni, lehet, hogy nem. A lényeg az, hogy jelenleg nem kell tartanom semmitől."
A trükkös kipufogó lényege, hogy a leszorítóerő növelése érdekében a diffúzorra irányított kipufogócsőből akkor is nagy erővel ömlik ki a gáz, amikor a pilóta már nem nyomja a gázpedált. A Brit Nagydíjtól kezdve a padlógázas áramlat tíz százalékára korlátozzák a kipufogóból kiömlő gáz mennyiségét alapjáraton.