A Jaguar-istállót a Fordtól 2004 végén felvásárló Red Bull első teljes évében, 2005-ben 58.3 millió fontot költött a csapatra, 2006-ban az összeg 85.6 millióra nőtt, majd a következő két évben 89.2 és 82.5 millió font jutott Dietrich Mateschitz gárdájától az istállónak, illetve az autóit gyártó Red Bull Technologiesnak (amíg használhattak közös kasztnit, a Toro Rossónak is a Technologies építette az autókat, az olasz B-csapatnak közvetlenül eljuttatott Red Bull-pénz nem szerepel a kimutatásban).
A nagy robbanást a 2009-es idény jelentette, ekkor 106.8 millió font jutott a csapatnak az anyavállalattól. Ezen felül kapott a csapat jutalmat az F1 jogtulajdonosától is, a szponzori bevétele elhanyagolható.
A csapatban a 2009-es fejlesztésekre és autóépítésre szánt összeg 2009-ben 57 millió font volt, a csapattagok fizetésére 46 milliót költött a Red Bull. Jelenleg Sebastian Vettel keresi a legtöbbet, csaknem tízmilló fontot – Mark Webber éves bére 3.7 millió font.
Az F1 gazdasági specialistái által kiszámolt szponzormegjelenési érték (abból számolják ki, mekkora a logó az autókon és mennyi ideig mutatják a tévéközvetítés során – ezt szorozzák fel a tévétársaságok azonos reklámidejének értékével) tekintetében a Red Bull cég 2009-ben 137, 2010-ben 220 millió fontnyi hirdetést sugárzott, mindkét évben az élen zárt az F1-ben érdekelt cégek között.
Az Independent szerint a Red Bull tavalyi költségvetése 185 millió font volt (ebben a FOA-tól kapott jutalom is benne van), míg a második helyezett McLarené 159 millió font.