A Bahreini Nagydíj elmaradásának legnagyobb vesztesei a Formula–1-es csapatok, amelyeknek szponzori szerződéseiben különböző záradékok szerepelnek arra az esetre, ha elmaradna egy futam.
A Formula–1 „kereskedelmi kézikönyve", az úgynevezett Formula Money szerint a csapatok hozzávetőlegesen 40 millió dollárt veszítenek el azzal, hogy elmarad a bahreini verseny. Az istállók közül a Ferrarit éri a legnagyobb kár – körülbelül 11 millió dollár –, mert az olasz csapat rendelkezik a szponzoroktól származó legtöbb bevétellel.
A csapatok mellett a nagydíj szponzorait is veszteség éri, közülük a legnagyobb összeget – mintegy 6 millió dollárt – a bahreini nemzeti légitársaság, a Gulf Air költött a versenyre, ez a cég birtokolja ugyanis a névhasználati jogot.
A CVC, vagyis a Formula–1 kereskedelmi jogait áttételesen, a Formula One Administration (FOA) cégen keresztül birtokló vállalat szintén nagy veszteségeket könyvelhet majd el azoknak a hirdetéseknek az elmaradása miatt, amelyeket a pálya mellett helyeztek volna ki.
Mint ahogy arról már korábban beszámoltunk, a bahreini futam szervezőinek nem kell kifizetniük az idei évre esedékes jogdíjat. Bernie Ecclestone ugyanis úgy nyilatkozott, nem kér pénzt olyan futamért, amire nem is kerül sor. Ezzel a FOA a Telegraph szerint 34, más források szerint összesen 60 millió dollártól esik el, ugyanis 40 milliót a futamrendezési jogért, 20-at pedig azért fizettek volna, hogy idénynyitó lehessen a Bahreini Nagydíj.