A vásárlónak azonban ennél nagyobb költséggel kell számolnia, az istállóval együtt ugyanis jókora adósságot is átvállal (ennek mértékéről nincsenek információink). A svájci Blick szerint egy arab befektetői csoport az első számú érdeklődő.
A Toro Rosso a 2011-es idényre már teljesen önállóan építi meg autóját (tavaly még használhatta a 2009-es Red Bull alapjait), versenyzőpárosát továbbra is a svájci Sébastien Buemi és a spanyol Jaime Alguersuari alkotja.
Mateschitz azért vásárolta fel 2005 végén a Minardi-istállót, mert olcsón meg tudta oldani, hogy a fiatal pilótákat olyan gárdánál versenyeztesse, amely az első csapat kasztniját használja. Ám miután ezt a rivális csapatok tiltakozása után megtiltották, egyszerűbb és olcsóbb egy-egy pilótát pénzzel támogatni (több istálló alkalmaz fizetős pilótát, még a középmezőnyhöz tartozó Williams is az anyagiak miatt döntött Pastor Maldonado mellett Nico Hülkenberg ellenében), mint fenntartani egy második számú gárdát.