Formula-1: az idén a Williamsé lett a kommunikációs Oscar-díj

Vágólapra másolva!
2010.10.20. 22:16
Címkék
A konstruktőri világbajnokság szempontjából létfontosságú Koreai Nagydíjra készül a Williams Formula–1-es csapata, de még így is hatalmas megtiszteltetést jelentett, hogy a kommunikáció Oscar-díját az idén a brit istállónak ítélték oda. Az elismerést a londoni Grosvenor House Hotelben adták át, ünnepélyes keretek között.

Nem mindennapi elismerést érte a Williams F1-es csapatát. A brit istálló többek között a McDonalds, a Santander, illetőleg több más világcéget megelőzve elnyerte a kommunikációs tevékenységéért járó legmagasabb elismerést, azaz elnyerte a szakma Oscar-díjának tartott PR Week Award kitüntetést.

A londoni Grosvenor House Hotelben átadott díjjal elismerték a Williams kommunikációs tevékenységét, ugyanis a Williams Spark három fő területre fókuszál: az energiahatékonyságra, az ifjúság oktatására és biztonságos közlekedésére.

Az elmúlt hetekben nagy feltűnést keltett a brit istálló nyilvánosságra hozott jelentése a szén-dioxid kibocsátás legújabb kutatásairól, az autóipar hibridtechnológiai fejlődéséről, valamint a biztonságos közlekedésért folytatott különböző kampányfelhívásai, jótékonysági is széles körű elismerést vívtak ki világszerte. Nem véletlenül jelentették ki a zsűri tagjai a Williams tevékenységéről, hogy „első osztályú kampány, melyet a képzelet és a találékonyság jellemez a legjobban”.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik