Nem mindennapi elismerést érte a Williams F1-es csapatát. A brit istálló többek között a McDonalds, a Santander, illetőleg több más világcéget megelőzve elnyerte a kommunikációs tevékenységéért járó legmagasabb elismerést, azaz elnyerte a szakma Oscar-díjának tartott PR Week Award kitüntetést.
A londoni Grosvenor House Hotelben átadott díjjal elismerték a Williams kommunikációs tevékenységét, ugyanis a Williams Spark három fő területre fókuszál: az energiahatékonyságra, az ifjúság oktatására és biztonságos közlekedésére.
Az elmúlt hetekben nagy feltűnést keltett a brit istálló nyilvánosságra hozott jelentése a szén-dioxid kibocsátás legújabb kutatásairól, az autóipar hibridtechnológiai fejlődéséről, valamint a biztonságos közlekedésért folytatott különböző kampányfelhívásai, jótékonysági is széles körű elismerést vívtak ki világszerte. Nem véletlenül jelentették ki a zsűri tagjai a Williams tevékenységéről, hogy „első osztályú kampány, melyet a képzelet és a találékonyság jellemez a legjobban”.