A Ferrari az internetes oldalán még egyet belerúgott a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) elnöki tisztét októberben elhagyó Max Mosleyba, aki szerintük „szent háborút" indított a Formula–1-ben szereplő autógyárak ellen. Ezenkívül a maranellóiak úgy látják, az újoncistállók felvételéről már három héttel a 2010-es idény előtt biztosan állítható, hogy rossz kezdeményezés volt.
A Ferrari még a jerezi teszteken jelen lévő Lotusról és Virginről is lekezelően nyilatkozik („későn érkeztek, néhány száz kilométert tudtak megtenni, azt is sokkal lassabban, mint a többiek"), hát még a Camposról („egy, az utolsó pillanatbeli mentő hadműveletekben jártas fehér lovagtól kaptak reményt, de még így sem fogjuk az idénynyitó előtt látni őket a pályán"). A leggúnyosabban az USF1-ről írnak: „Charlotte-ban bujkálnak, megvezettek egy argentin versenyzőt, és még van képük azt állítani, hogy minden rendben lesz."
A Ferrari megemlékezik a lehetőségre leső Stefan GP-ről is, amely „a Toyota halálos ágyáról szedi össze a csontokat, alkalmaz néhány, a közelmúlt botrányaiban szerepet vállaló embert, és a haldoklók felett körözve várja, hogy lecsaphasson a megüresedett helyre – feltehetően ugyanazon fehér lovag támogatásával, akiről már szó esett."
„Mindez a korábbi FIA-elnök által indított, a Toyota és a BMW vesztét okozó szent háború következménye. Két gyár eltűnt, míg a Renault-nak csak a neve maradt meg. Megérte?"