Csütörtökön az FIA benyújtotta szabálymódosítási javaslatát, melynek értelmében 2010-ben 25 pont járhat a futamgyőztesnek és 10 pilóta szerezhet pontot. Bővebben itt olvashatnak az előterjesztésről! |
A BBC úgy tudja, a csapat tagjait pénteken értesítik a változásoktól, amelyeket hivatalosan jövő héten jelentenek be. Úgy tűnik, a csapat megtartja jelenlegi nevét, a Renault pedig huszonöt százaléknyi tulajdonrészt.
A Renault vezetősége elsősorban a magas költségek miatt fontolgatta a kiszállást a száguldó cirkuszból. A 2009-es gyenge világbajnoki szereplés és a 2008-as Szingapúri Nagydíjjal kapcsolatos botrány szintén „nem szült jó vért", így nem okozott meglepetést, mikor a főnökség novemberben válságértekezletet hívott össze, hogy érdemes-e folytatni az istállónak a Formula–1-ben.
A vevő neve még nem került nyilvánosságra, a két esélyes a luxemburgi üzletember, Gerard Lopez és a Prodrive cég főnöke (a Benetton és a BAR korábbi csapatvezetője), David Richards.