A McLaren brit pilótája motorblokkot takaró új aerodinamikai elemet tesztelte, de legjobb idejét az új megoldás alkalmazása nélkül érte el.
FORMULA–1-ES TESZT, HOCKENHEIM
2. NAP 1. | Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:14.872 | 101 |
2. | Rosberg | Williams-Toyota | 1:15.257 | 117 |
3. | Raikkonen | Ferrari | 1:15.296 | 90 |
4. | Coulthard | Red Bull-Renault | 1:15.767 | 42 |
5. | Sutil | Force India-Ferrari | 1:15.945 | 97 |
6. | Vettel | Toro Rosso | 1:15.955 | 62 |
7. | Glock | Toyota | 1:15.995 | 114 |
8. | Alonso | Renault | 1:16.141 | 106 |
9. | Barrichello | Honda | 1:16.144 | 90 |
10. | Webber | Red Bull-Renault | 1:16.217 | 70 |
11. | Heidfeld | BMW-Sauber | 1:16.235 | 115 |
12. | Bourdais | Toro Rosso | 1:16.550 | 36 |
FORMULA–1-ES TESZT, HOCKENHEIM
2. NAP 1. | Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:14.872 | 101 |
2. | Rosberg | Williams-Toyota | 1:15.257 | 117 |
3. | Raikkonen | Ferrari | 1:15.296 | 90 |
4. | Coulthard | Red Bull-Renault | 1:15.767 | 42 |
5. | Sutil | Force India-Ferrari | 1:15.945 | 97 |
6. | Vettel | Toro Rosso | 1:15.955 | 62 |
7. | Glock | Toyota | 1:15.995 | 114 |
8. | Alonso | Renault | 1:16.141 | 106 |
9. | Barrichello | Honda | 1:16.144 | 90 |
10. | Webber | Red Bull-Renault | 1:16.217 | 70 |
11. | Heidfeld | BMW-Sauber | 1:16.235 | 115 |
12. | Bourdais | Toro Rosso | 1:16.550 | 36 |