Fotó: Action Images
A német (elöl) Montrealban is nagyszerű versenyre készül
Fotó: Action Images
A német (elöl) Montrealban is nagyszerű versenyre készül
Sutil a boxutcáig eljutott ugyan, de a pályára már nem tudott visszatérni, az ütközés miatt ugyanis tönkre ment a diffúzora. A Force India pilótája így könnyek között adta fel a futamot, ám mint kiderült, a kiváló teljesítmény nagy motivációt jelentett számára.
„Természetesen maga végeredmény nagy csalódást jelentett számomra, de amit Monacóban elértünk ezzel együtt is rendkívül különleges. Uraltuk a versenyt, a roppant erős negyedik helyen haladtunk, és sokan voltak mögöttünk – márpedig ez nem túl gyakran esik meg velünk” – fogalmazott Sutil.
„A verseny után nagyon frusztrált és dühös voltam, de mára már inkább motivációt találtok az esetben: be kell bizonyítanom, hogy nem egyszeri fellángolás volt az a szereplés. A török futam után azt mondtam, legyen egy jó hétvégénk Monacóban, jó autóval, jó időméréssel és jó versennyel – és ezt igazán megcsíptük. Hatalmas önbizalmat adott, hogy tudom, meg tudjuk csinálni” – mondta a német, aki már Kanadában is készen áll a bizonyításra.
„A kanadai pálya rendkívüli, hiszen városi pálya, hosszú egyenesekkel és nagy bukóterekkel. Az utolsó sikán után a célegyenesnél néha centikre a betonkorlát mellett húzunk el, és itt a Bajnokok Falánál rendkívül fontos a pontosság, különben könnyen véget érhet az ember versenye” – magyarázta Sutil a Gilles Villeneuve Circuit legveszélyesebb pontjáról.
A Force India versenyzője tavaly még az azóta már jobb létre szenderült Spyker csapat pilótájaként állt rajthoz, ám végül nem sikerült befejeznie a futamot, a 22. körben kicsúszott
A montreali pályán az előttünk álló hét végén rendezik majd a versenyt, és ez lesz a jubileumi, 30. Kanadai Nagydíj. Az észak-amerikai ország 1967 óta rendez F1-es versenyt, csak 1987-ben maradt ki a naptárból.