INTELLIGENS FORMULA-1-ADATBANK
A vb állása
Adatbank: csapatok, pilóták
Adatbank: futamról-futamra
Mindent a 2005-ös világbajnokságról
Formula-1-lexikon
Technikai sportok lexikon
A Formula-1-es gyorsasági autós világbajnokság San Marinói Nagydíja után Jarno Trulli, a Toyota olasz pilótája felháborodva mesélte, hogy a pole pozícióból induló, és a futamot végül megnyerő Michael Schumacher milyen csúnyán elbánt vele.

Jarno Trulli zokon vette Schumacher eljárását

Jarno Trulli zokon vette Schumacher eljárását
Az NSO ajánlja
“Éppen a gyors körömre készültem, amikor Michael kijött a boxutcából, és végig előttem is maradt, hátráltatott az egész bemelegítő körön keresztül. Ettől persze nem tudtam elég gyorsan menni ahhoz, hogy felmelegedjenek a gumijaim, és a gyors körömet sem tudtam úgy megfutni, ahogyan szerettem volna” – panaszkodott a végül a kilencedik rajthelyet megszerző olasz, aki a futamon aztán a hetedik körben ki is esett..
”Biztos, hogy szándékosan csinálta, látnia kellett a tükörben, hogy mögötte vagyok, és szeretném megelőzni. Ha még az edzés legvégén lettünk volna, megérteném, de még bőven lett volna ideje arra, hogy kicsit lelassítson és elengedjen. Egyszerűen nem tudom, miért viselkedett így.” – értetlenkedett Trulli, aki bosszút is esküdött.
“Michael meg fog fizetni ezért. Nem fogom kilökni vagy ilyesmi, de eljön még az idő, amikor majd én megyek őelőtte, és mindent el fogok követni, hogy feltartsam” – fogadkozott a Toyota versenyzője.
“A FIA (a Nemzetközi Automobil-szövetség) soha nem tesz semmit, ha Michaelről van szó, pedig elég lenne megnézniük a részidőinket abban a körben, és világosan látszana, mi is történt. Hivatalos panaszt viszont nem fogok benyújtani ellene, teljesen fölösleges lenne. El tudják képzelni, hogy a versenybíróság Olaszországban megbüntetné a Ferrarit? Kizárt. Azt gondolják, Schumacheré lett a pole pozíció, úgyhogy nincs miért aggódni, inkább örüljünk.”
A hétszeres világbajnok védelmében annyit érdemes megjegyezni, hogy az idei szabályok szerint az időmérő edzés utolsó, húszperces etapjában mindenkinek igyekeznie kell: mivel itt már a versenyre szánt üzemanyag-mennyiséggel indulnak az autók, aki feltűnően lassú kört megy (legjobb saját köridejének 110 százalékán kívülre kerül), azt megbüntetik. Persze ettől még egy lassítás valószínűleg belefért volna…
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik







