½ „David Beckham állandó szereplője a médiának, jelentős látogatottságú blogja van. Egyfajta divatdiktátor, akinek követik ruha- és hajviseletét, kedveltek az általa reklámozott termékek. Igazi kincs az üzleti szféra számára. Személye nagyon eltérő jellemzőjű fogyasztói célcsoportoknak vonzó. Ha végigtekintjük Beckham eddigi klubjait, azt tapasztaljuk, hogy szakmailag és üzletileg egyaránt sikeresek. Az európaiak állandó szereplői a Bajnokok Ligájának, továbbá évek óta az első tízben vannak a bevételek alapján rangsorolt labdarúgócégek listáján. Gazdasági elemzők 2006-ban azt vallották, David Beckham kellett ahhoz, hogy a 2004–2005-ös szezon alapján a Real Madrid a Manchester Unitedet megelőzve a világ leggazdagabb futballklubja legyen. A nagy észak-amerikai, franchise alapú major ligák működését egyértelműen az üzlet határozza meg. Az USA nagy, regionális jellegű médiapiacain mind a négy nagy liga igyekszik jelen lenni. Az MLS számára különlegesen érdekes az a csaknem 18 milliós Los Angeles-i piac, amelyen már több NFL-franchise megfordult, de a lábát nem tudta megvetni. A Los Angeles Galaxy igazolása talán ennek tudatában szintén bizonysága annak, hogy Beckham hatása sportszakmai és üzleti szempontból egyaránt jelentős. A milánói szerződtetésnek sokféle sportszakmai és gazdasági ok állhat a hátterében. Ne feledkezzünk meg arról, ha az üzleti működés alapját jelentő fogyasztói érdeklődésre gondolunk, akkor a múltbeli nézőszámokat áttekintve azt tapasztalhatjuk, hogy a Serie A, az olasz bajnokság általában akkor élte az aranykorát, amikor az olasz csapatokban neves külföldi sztárok szerepeltek. No és Beckham esetében is igaz az örök igazság: Cherchez la femme! A rá alapozott márka kiépítésében az álompár nő tagjának is elévülhetetlen érdemei vannak! Mindezek tükrében talán az sem véletlen, hogy David Beckham jelenleg a világ legjobban kereső futballistája, ami a Forbes magazin által elkészített, a sportolók keresetét bemutató listán az előkelő harmadik helyet jelenti.”