„A szezon közben folyamatosan javítottunk az autón, sikerült hozzáigazítanunk Kimi igényeihez, de vannak olyan alapvető tulajdonságai az F14T-nek, amelyeket nem lehet megváltoztatni, és amelyek miatt meg van kötve a kezünk. Ezt sajnos Kiminek is el kell fogadnia, mert bár továbbra is mindent megteszünk érte, a korlátokat nem tudjuk átlépni” – mondta Allison a Sky Sportsnak.
„Utálom, ha az autó elején nincs tapadás, és nem érzem a kocsit. Ám a Ferrarinál, ha az elejét megoldjuk, a hátulját veszítjük el, méghozzá menthetetlenül. Nagyon nehéz megtalálni az egyensúlyt, de kitartóan próbálkozunk” – mondta Räikkönen, aki emiatt biztosan nem fog visszavonulni, hiszen a Ferrari jövőre az új autó tervezésekor arra is külön figyel, hogy ne ütközzön hasonló akadályba a beállítások terén.

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát

F1: a Honda győzelemre tör az Astonnal

F1: Helmut Marko az év végén távozik a Red Bulltól – hivatalos

Íme, Lando Norris – 35 tény az F1 35. világbajnokáról

F1: Lando a dicsőségért száguldott – nemzetközi sajtóvisszhang


