F1: közel hetven év után megérkezett az első globális marketingkampány

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2018.03.16. 16:47
Ismertette új, és egyben első globális marketingkampányát a Formula–1. A Liberty Media ezen a téren is nagy változásokat szeretne bevezetni, melyeket egy rövid videóval vezette fel az Ausztrál Nagydíjon való hivatalos debütálás előtt.

Közel hét évtizedig tartott, de a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.

Bár eddig csak ízelítőt kaptunk a reklámhadjáratból, nem kell sokat várni a folytatásra, ugyanis már a jövő heti szezonnyitón, Melbourne-ben láthatjuk az újítások egy részét. Ezek mellesleg mind a 21 versenyen láthatóak lesznek – az aktuális helyszínhez alakítva.

Korábban a sorozat nem reklámozta magát jelentősen egy-egy helyszínen, az új tervek szerint viszont ezen a téren is nagy változások következnek. Ezentúl ugyanis bizonyos helyszíneken már a reptéren és a város utcáin is az eseményt promotáló falfestmények és egyéb reklámok buzdítják a versenyre való kilátogatást.

Tavaly nagy siker fogadta a Brit Nagydíj előtti, londoni utcai parádét, így a Liberty hasonló rendezvényeket tervez idén Sanghajban, Marseille-ben, Berlinben és Miamiban is. Ezzel kapcsolatban Ellie Norman, a Formula–1 marketingigazgatója elárulta: a csapatok is nagyon pozitívan fogadták a kezdeményezést, és többen már jelezték is, hogy szívesen részt vennének a rendezvényeken.

Legfrissebb hírek

A megújult Hungaroringgel együtt a szurkolói zóna is szintet lépett

F1
19 perce

F1 75: Schumacher a 16. helyről indulva nyert Spában

F1
32 perce

A McLarent irányító Andrea Stellát is meglepte csapata dominanciája

F1
57 perce

Újra exkluzív after party zárja a Magyar Nagydíjat

F1
2 órája

NS-kitüntetés: Bernie Ecclestone-t és kollégáinkat is köszöntötték

F1
13 órája

„Semmi sem működik” – Verstappen pocsék napon van túl a Hungaroringen

F1
13 órája

Thierry Boutsen: A legnagyobb veszély sem tántorított el minket

F1
15 órája

Norris és Piastri maradt az első két helyen, de majdnem összeütköztek a Hungaroringen

F1
17 órája
Ezek is érdekelhetik