F1: közel hetven év után megérkezett az első globális marketingkampány

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2018.03.16. 16:47
Ismertette új, és egyben első globális marketingkampányát a Formula–1. A Liberty Media ezen a téren is nagy változásokat szeretne bevezetni, melyeket egy rövid videóval vezette fel az Ausztrál Nagydíjon való hivatalos debütálás előtt.

Közel hét évtizedig tartott, de a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.

Bár eddig csak ízelítőt kaptunk a reklámhadjáratból, nem kell sokat várni a folytatásra, ugyanis már a jövő heti szezonnyitón, Melbourne-ben láthatjuk az újítások egy részét. Ezek mellesleg mind a 21 versenyen láthatóak lesznek – az aktuális helyszínhez alakítva.

Korábban a sorozat nem reklámozta magát jelentősen egy-egy helyszínen, az új tervek szerint viszont ezen a téren is nagy változások következnek. Ezentúl ugyanis bizonyos helyszíneken már a reptéren és a város utcáin is az eseményt promotáló falfestmények és egyéb reklámok buzdítják a versenyre való kilátogatást.

Tavaly nagy siker fogadta a Brit Nagydíj előtti, londoni utcai parádét, így a Liberty hasonló rendezvényeket tervez idén Sanghajban, Marseille-ben, Berlinben és Miamiban is. Ezzel kapcsolatban Ellie Norman, a Formula–1 marketingigazgatója elárulta: a csapatok is nagyon pozitívan fogadták a kezdeményezést, és többen már jelezték is, hogy szívesen részt vennének a rendezvényeken.

Legfrissebb hírek

„Nagyon szomorú vagyok” – Hamilton elütött egy mormotát a kanadai versenyen

F1
14 órája

Az FIA elutasította a Red Bull óvását; Norris büntetést kapott – hivatalos

F1
22 órája

„Csodálatos érzés visszatérni a dobogó felső fokára” – a Mercedes tovább vinné a lendületet

F1
Tegnap, 0:43

A Red Bull óvást nyújtott be a győztes Russell ellen – hivatalos

F1
2025.06.15. 23:49

„Csakis magamat hibáztathatom” – Norris elnézést kért a McLarentől és Piastritól is

F1
2025.06.15. 22:52

Lawson és Gasly is csak a bokszutcából indul Montrealban

F1
2025.06.15. 19:34

Russell nyert, Antonelli először dobogón; a két McLaren összeütközött Kanadában

F1
2025.06.15. 19:29

Leclerc az elpuskázott pole pozíció miatt bosszankodott; Hamilton szerint az első sor is elérhetetlen volt

F1
2025.06.15. 14:33
Ezek is érdekelhetik