F1: közel hetven év után megérkezett az első globális marketingkampány

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2018.03.16. 16:47
Ismertette új, és egyben első globális marketingkampányát a Formula–1. A Liberty Media ezen a téren is nagy változásokat szeretne bevezetni, melyeket egy rövid videóval vezette fel az Ausztrál Nagydíjon való hivatalos debütálás előtt.

Közel hét évtizedig tartott, de a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.a Formula–1 végre rendelkezik saját globális marketingkampánnyal. A koncepciót „Engineered Insanity” névre keresztelték, amit megtervezett őrületként lehetne lefordítani. Erről a sorozat közösségi oldalaira már fel is került egy 60 másodperces videó, melynek középpontjában a pályán látott izgalmakon kívül – a Liberty Media fő célkitűzéseit ismerve nem meglepő módon – a rajongók állnak. A kisfilmet és a kampányt a Wieden+Kennedy London nevű cég készítette.

Bár eddig csak ízelítőt kaptunk a reklámhadjáratból, nem kell sokat várni a folytatásra, ugyanis már a jövő heti szezonnyitón, Melbourne-ben láthatjuk az újítások egy részét. Ezek mellesleg mind a 21 versenyen láthatóak lesznek – az aktuális helyszínhez alakítva.

Korábban a sorozat nem reklámozta magát jelentősen egy-egy helyszínen, az új tervek szerint viszont ezen a téren is nagy változások következnek. Ezentúl ugyanis bizonyos helyszíneken már a reptéren és a város utcáin is az eseményt promotáló falfestmények és egyéb reklámok buzdítják a versenyre való kilátogatást.

Tavaly nagy siker fogadta a Brit Nagydíj előtti, londoni utcai parádét, így a Liberty hasonló rendezvényeket tervez idén Sanghajban, Marseille-ben, Berlinben és Miamiban is. Ezzel kapcsolatban Ellie Norman, a Formula–1 marketingigazgatója elárulta: a csapatok is nagyon pozitívan fogadták a kezdeményezést, és többen már jelezték is, hogy szívesen részt vennének a rendezvényeken.

Legfrissebb hírek

Vb-aspiránsok az első három helyen: Verstappené a pole pozíció Norris és Piastri előtt az év utolsó időmérőjén!

F1
1 órája

„El fogjuk érni, és együtt fogjuk véghez vinni” – Hamilton érzelmes videóval üzent

F1
4 órája

A Red Bull nem hagyatkozhat a McLaren újabb hibájára Abu-Dzabiban

F1
5 órája

Russell állt az élre Norris és Verstappen előtt; Piastri ötödik az eseménydús utolsó edzésen Abu-Dzabiban

F1
6 órája

Norris szerint még nincs ok a mosolygásra; Verstappen úgy érzi, egyelőre nem elég gyors Abu-Dzabiban

F1
23 órája

Norris és Verstappen továbbra is az élen; Piastri a top 10-en kívül a második abu-dzabi edzésen

F1
Tegnap, 15:00

Nyolc ezredmásodperc: Norris szoros csatában Verstappen előtt az Abu-dzabi Nagydíj nyitó edzésén

F1
Tegnap, 10:16

Norrisnak a világot jelentené a bajnoki cím, de nem fogja megkérni Piastrit, hogy segítsen neki

F1
2025.12.04. 20:06
Ezek is érdekelhetik