F1: Hogy lehet az F2 hangosabb és izgalmasabb? – Hamilton

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2017.12.06. 15:11
null
Hamilton az ideinél is keményebb autókat vár 2021-től (Fotó: AFP)
Nagy változtatásokat vár a Liberty Mediától Lewis Hamilton, a Mercedes pilótája. A négyszeres világbajnok szerint ugyanis nonszensz, hogy az F1 nevelősorozatában, a Formula–2-ben hangosabbak az autók és a versenyek is izgalmasabbak.

Érkezése óta arra törekszik a Liberty Media, hogy jelentős változtatásokat eszközöljön a Formula–1-ben, és izgalmasabbá tegye a pályán zajló és az azon kívüli eseményeket is. Ezt örömmel fogadja Lewis Hamilton is, aki el is mondta, szerinte mi a legfőbb probléma jelenleg a sorozatban.

„A pilóták szempontjából nézve azt szeretnénk, ha olyan szoros lenne a versenyzés, mint a gokartos időkben volt – árulta el a brit. – A gokartozás még mindig a legjobb módja a versenyzésnek, hiszen a srácok nagyon közel vannak egymáshoz. Viszont az idei autók az eddigi legjobbak. Hiszem, hogy Ross Brawn, Chase Carey és a csapatok nagyon keményen dolgoznak azért, hogy a 2021-es autók még erősebbek legyenek.”

Hamilton azt is kifejtette, hogy pontosan milyen változásokban reménykedik, és miért is tartja ezeket indokoltnak.

„Remélem, hogy hangosabbak lesznek az autók – mondta a négyszeres világbajnok. – A gumik is lehetnének nagyobbak. Miért voltak anno Jackie Stewartnak nagy abroncsai, miközben a mieink most kisebbek? Talán kisebb lenne a leszorítóerő, így pedig szorosabbak lennének a csaták. Hogy lehet az, hogy egy GP2-es vagy F2-es autó, vagy bárhogy is hívjuk, hangosabb és jobb, szorosabb versenyzésre képes nálunk? Ezt valahogy meg kell oldanunk, miközben továbbra is gyorsabbak maraduk, mint más sorozatok.”

„Azt hiszem, hogy a legjobb Chase és a Liberty érkezésével kapcsolatban az, hogy valóban valami újat hoztak, miközben tanultak is a sportról és arról, mit szeretnének a rajongók” – vélekedik Hamilton.

Legfrissebb hírek

Colapinto már Imolában válthatja Doohant az Alpine-nál?

F1
1 órája

Vettel: A gyermekeim azt mondták, hogy már nem versenyezhetek

F1
4 órája

A Ferrari jelentős fejlesztési csomaggal készül Imolára

F1
20 órája

Ocon elégedett a Formula–1 történetének első női versenymérnökével

F1
21 órája

F1: „Két első számú pilótánk van” – Zak Brown

F1
Tegnap, 15:03

Ezt már fújhatja: lemaradt Max Verstappenről apja legnagyobb szponzora

F1
Tegnap, 12:50

Pérez a visszatérés kapujában – ő a jövőre bemutatkozó Cadillac első számú jelöltje

F1
Tegnap, 12:24

Az FIA enyhíthet a versenyzők által sokat kritizált szabályon

F1
Tegnap, 10:18
Ezek is érdekelhetik