F1: a Mercedes nem hagyja, hogy emeljék a súlyhatárt
A szabálymódosítás azért lenne fontos, mert az autók tömege az egyensúlyozást szabályozó pluszsúlyok nélkül is eléri a 690 kilogrammot, ami azt jelenti, hogy az átlagnál magasabb és nehezebb pilóták hátrányba kerülnek.
Adrian Newey, a Red Bull technikai igazgatója például elmondta, hogy az F1 szellemiségével ütközik, hogy nem egyenlő alapokról indulnak bizonyos pilóták. A Mark Webber helyére érkező Daniel Ricciardo számára például az a házi feladat a téli tesztek előtt, hogy az idény végi súlyához képest leadjon két kilogrammot. A helyzet viszont sokkal súlyosabb a nagyobb pilóták, mint Jenson Button vagy Nico Hülkenberg esetében.
„Ezen változtatni kellene. Egy kivételével az összes csapat így gondolja, de sajnos ez is kevés, teljes támogatás kell a módosításhoz” – mondta Newey, aki szerint az F1 eddig példás módon garantálta a könnyebb és a nehezebb pilóták esélyegyenlőségét.

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát

F1: a Honda győzelemre tör az Astonnal

F1: Helmut Marko az év végén távozik a Red Bulltól – hivatalos

Íme, Lando Norris – 35 tény az F1 35. világbajnokáról



