A legtöbb istálló vezetői mérgesen püfölték az előttük éktelenkedő sötét monitorokat, az új ECU ugyanis egyszerűen semmilyen adattal sem szolgált a pályán köröző autókkal kapcsolatban. Enélkül természetesen lehetetlen érdemi munkát végezni.
A legtöbb istálló vezetői mérgesen püfölték az előttük éktelenkedő sötét monitorokat, az új ECU ugyanis egyszerűen semmilyen adattal sem szolgált a pályán köröző autókkal kapcsolatban. Enélkül természetesen lehetetlen érdemi munkát végezni.
A Lotus kedden sokáig ki sem hajtott a pályára, míg Dickie Stanford, a Williams csapatmenedzsere arra panaszkodott, a tesztek egyes szakaszaiban egyáltalán nem tudtak „kommunikálni" az autóval. Az érintettek remélik, az idény kezdetéig rendeződik a helyzet.

F1: Norris az egyes rajtszámra vált

Íme, Lando Norris – 35 tény az F1 35. világbajnokáról

Nem ilyen befejezésre vágytam – Piastri




