A Hungaroring Sport Zrt. arról tájékoztatta szerdán az MTI-t, hogy ez abban az esetben valósulhat meg, ha az F1 hazai rajongói a következő linken minél több szavazatot küldenek a Kalmár István tervezte ruházatra: http://www.hugoboss.com/de/en/emag/mcLaren/index.php.http://www.hugoboss.com/de/en/emag/mcLaren/index.php.
Gyulay Zsolt elnök-vezérigazgató úgy vélte, összefogással elérhető, hogy a brit istálló két versenyzője is reklámarca legyen Magyarországnak, és november 27-én, Sao Paulóban ismét a kalocsai mintákkal díszített, magyaros tűzálló ruhát viselje a két autóversenyző az időmérő edzésen.
„Használjuk ki, hogy a sportág két világbajnoka lehet hazánk reklámarca egy olyan eseményen, amelyet szerte a világban legalább százmillió néző követ a képernyőkön keresztül. Pénzben szinte kifejezni sem lehet, mit jelentene az országnak ez a reklám" – fogalmazott Gyulay Zsolt.
Három évtizeddel ezelőtt szerződött le egymással a McLaren és a Hugo Boss, utóbbi a 30. évforduló alkalmából 37 országban hirdette meg az „Öltöztess fel a Fináléra" designversenyt, amelynek az a lényege, hogy egy-egy adott futamon a McLaren két pilótája, Hamilton és Button azt az overallt viseli az időmérő edzésen, amelyet a benyújtott pályázaton a nemzetközi zsűri a legjobbnak tartott.
A 26. Formula–1 ENI Magyar Nagydíj kvalifikációs edzésén Kalmár István tervei alapján készült ruházatot viselték a pilóták, és most esély van arra, hogy a kalocsai mintákkal díszített overallt újra magukra húzzák. Az évadzáró brazil futamon ugyanis a két versenyző az eddig bemutatott 15 ruházatból azt fogja viselni, amelyikre a legtöbb szavazat érkezik. Jelenleg a magyar ruha áll az első helyen.
Klikkelni a megadott linken lehet szombatig, és a voksot tízpercenként lehet megismételni.