„Éppen azért vannak ezek a magasabb elemek a kerékvetőben, hogy ne csaljuk el a kanyart, és ne vegyük a megengedettnél szűkebben, és ezzel nincs is semmi baj, távol kell tartanunk magunkat tőle – mondta Mark Webber. – Pénteken Kobajasi is ráment, de ő annyira szűken vette a kanyart, hogy meg is dobta az autóját. Az a tanulság, hogy ha egyszer elszúrod, nagyon szúrd el."
„Nem érzem veszélyesnek, ez volt az első ilyen jellegű baleset, s nem véletlen, hogy az időmérőn történt, amikor mindenki a határon autózik, és igyekszik itt-ott csippenteni egy kis időnyereséget – fogalmazott Sebastian Vettel. – Nem hiszem, hogy változtatni kellene, nekünk kell óvatosan mennünk. Én inkább a hatos és a hetes kanyar miatt aggódom kicsit, aki az előbbiben kisodródik a pályáról, akkora porfelhőt kavar fel, hogy a mögötte haladók mennek bele a hetesbe."
Az FIA jelezte, hogy a verseny előtt nem módosít a kerékvetőkön, amelyekről Lewis Hamilton annyit mondott: ilyen jókat még egyetlen F1-es pályán sem látott.