A csapatoknak négyszer engedélyezik egy idényben, hogy a pénteki vagy a szombati edzésnap előtti éjszakán az autókon dolgozzanak. A Red Bull ebből kettőt korábban elhasznált, a harmadik eset véletlenül történt meg, akárcsak a Virgin és a Mercedes esetében. A vb-éllovas istállónak az utolsó öt futamra már csak egy lehetősége maradt volna, ezért arra kérte az FIA-t, kapja vissza a mostanit, és a szervezet rábólintott az engedélyre.
Utóbb a Virgin és a Mercedes is visszakapta a kvótáját, de Ross Brawn, utóbbi csapatfőnöke felszólalt az ügyben.
„Ennek a takarodószabálynak az lenne az értelme, hogy az idén 47 fősre limitált szerelőgárda ne dolgozzon egyfolytában 48 órát, hanem legyen pihenője. Az, hogy a marketinges lányok a csapat vendégeivel a szerelési tilalom lejárta előtt érnek be a pályára, ne legyen már szabályellenes! Át kell fogalmaznunk ezt az egyezményt” – mondta Brawn.