„Fantasztikus verseny volt, - mondta Sébastien Buemi – részemről az egyik legjobb. Szuper rajtot fogtam, az első körben vagy tíz autót sikerült megelőznöm. Ezt követően elkaptam a ritmust, és további helyeket sikerült nyernem a nyirkos pályán, majd ahogy száradt fel, éreztem, hogy a beállítás nem a legjobb, alulkormányozottá vált az autóm. Próbáltam nem idegesíteni magamat, a csapat pedig kiváló munkát végzett, a kerékcsere közben sikerült kedvezőbb szárnyállásra módosítani, így a gumikat is tudtam kímélni, és mivel elég gyors volt a kiállás, ezzel tovább tudtam javítani a pozíciómon. Amikor megint eleredt az eső, az autóm megint nagyon jól kezdett működni, jó tempót tudtam menni, aminek köszönhetően pontszerző helyen sikerült végeznem. Volt pár izgalams pillanat, például, amikor Kobajasit előztem. Túl gyors volt az egyenesekben, így féktávon kellett elkapnom, és ehhez nagyon a határon kellett elkezdenem lassítani.”Sébastien Buemi – részemről az egyik legjobb. Szuper rajtot fogtam, az első körben vagy tíz autót sikerült megelőznöm. Ezt követően elkaptam a ritmust, és további helyeket sikerült nyernem a nyirkos pályán, majd ahogy száradt fel, éreztem, hogy a beállítás nem a legjobb, alulkormányozottá vált az autóm. Próbáltam nem idegesíteni magamat, a csapat pedig kiváló munkát végzett, a kerékcsere közben sikerült kedvezőbb szárnyállásra módosítani, így a gumikat is tudtam kímélni, és mivel elég gyors volt a kiállás, ezzel tovább tudtam javítani a pozíciómon. Amikor megint eleredt az eső, az autóm megint nagyon jól kezdett működni, jó tempót tudtam menni, aminek köszönhetően pontszerző helyen sikerült végeznem. Volt pár izgalams pillanat, például, amikor Kobajasit előztem. Túl gyors volt az egyenesekben, így féktávon kellett elkapnom, és ehhez nagyon a határon kellett elkezdenem lassítani.”
Jaime Alguersuari a tizedik helyen végzett: „Tisztában voltam vele, hogy akár hetedik is lehetek. Az egyik kerékcserémre pont akkor mentem ki, amikor esni kezdett, és a hideg gumikkal nagyon nehéz volt a pályán maradni – ki is csúsztam. Viszont folytattam a harcot, de nem volt szerencsém, hiszen újabb helyett vesztettem a Kobajasival történt ütközésem miatt. Mindazonáltal csapat szinten kiváló teljesítményt nyújtottunk, jó így vonulni pihenőre, bár már alig várom az újabb rajtot Spában.”
A Sauber pilótái ezúttal lecsúsztak a pontszerző helyekről, pedig egy ideig úgy tűnt, hogy Kobajasi Kamui mindkét Toro Rossót megelőzheti: „Természetesen csalódást keltő, hogy nem sikerült pontot szereznünk, annak ellenére, hogy jól rajtoltam, és a verseny elején a tempóm sem volt rossz. Az autó jól működött a nedves pályán, és miután száraz gumikra váltottunk, szintén nem volt gond. Sokáig úgy tűnt, hogy pontokat szerezhetünk, de aztán jött az eső. A csapatom kihívott, hogy átmeneti esőgumikat tegyenek fel nekem, de én azt mondtam, hogy nincs szükség rájuk, mert javulnak a körülmények, sikerült is a hetedik helyig előrelépnem. Viszont túl sokáig vártunk a kerékcserével, és a szuperlágyon sem tudtam tartani a pozíciómat, így lecsúsztam a pontszerzésről.”
A tizedik helyről rajtoló Sergio Pérez végül 15. lett, többek között egy bokszutca-áthajtásos büntetésnek köszönhetően : „Nagyon csalódott vagyok, a jól sikerült kvalifikáció után sokkal többre számítottam. Már az első kör rosszul indult, nem volt tapadásom, alig tudtam a pályán tartani az autót. Az egyik kanyarban kisodródtam, és rengeteg helyet veszítettem, a tizedik pozícióból a huszadikra estem vissza. Lassabb voltam a leggyengébb autóknál, remélem, megtaláljuk ennek az okát. A büntetés csak még rosszabbá tette a dolgokat – Heikki Kovalainen túl későn fékezett, így meg tudtam előzni, csak sajnos sárga zászló mellett.”