„Ahogy tudom, csak az előre néző kipufogót használjuk, a hátra néző ugyanis még nem eléggé kifinomult" – mondta Heidfeld, hozzátéve, a csapat nemigen alakított az autóján a Magyar Nagydíj előtt, a nagyszabású fejlesztések bevetésére augusztus végén, a Belga Nagydíjon kerül sor.
Heidfeld szavait a Renault-istálló mérnökei is megerősítették a Nemzeti Sport munkatársának a pénteki boxlátogatáskor (erről bővebben olvashat az NS pénteki számában). A francia szakember elmondta, egyelőre megközelítőleg sem olyan jó a hátrafelé néző kipufogó aerodinamikai mutatója, mint az előre nézőé.
A Renault azért épített előre tekintő kipufogót, hogy a lehető legjobban kiaknázza az úgynevezett befújt diffúzor kínálta előnyöket. A kipufogóból kiömlő gázok így az autó két oldalának fenéklemeze alatt elsuhanva növelik a leszorító erőt. A megoldás forradalminak számít, de mivel a Renault zsákutcába futott a fejlesztésével, inkább visszaállna a hagyományos kialakításra.
A csapat egyik autóját a péntek délelőtti szabadedzésen Bruno Senna, a Renault tartalék pilótája vezeti, Nick Heidfeld a második edzéstől ül vissza a négykerekűbe.